شهردار اصفهان: قطعی پل‌های مکانیزه در اصفهان به صفر رسید

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم زاده شهردار اصفهان به ارایه توضیحاتی درباره ابرپروژه حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان پرداخت و با اشاره به بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای بهاران با هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۱۰ میلیارد تومان در منطقه ۱۵ اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم۲۰ کیلومتر این حلقه را در دوره ششم مدیریت شهری به پایان برسانیم.

احداث کیلومتر صفر تا هفت رینگ چهارم را دشوارترین بخش این پروژه دانست و افزود: از کیلومتر صفر تا چهار به شدت دارای ریزدانه است و آزادسازی وسیعی لازم دارد که البته رو به پایان است و این بخش از رینگ تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه جهت تکمیل این ابرپروژه، همزمان سه جبهه کاری دیگر در مناطق ۴ و ۵ فعالیت دارند، اظهار کرد: درخصوص پروژه زیرگذر و روگذر منطقه روشن‌دشت، علاوه‌بر تعریض پل رودخانه در میدان این منطقه احداث یک تقاطع غیرهمسطح نیز در دستور کار قرار دارد.

قطعی‌های سیستم تمام پل‌های مکانیزه به صفر رسیده است

قاسم زاده در ادامه و در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان درخصوص خرابی آسانسور پل هوایی عابر پیاده واقع در خیابان پروین اظهار کرد: ایمنی و استانداردسازی تمام پل‌ها ضروری است و در صورتی که امکان استانداردسازی سیستم آسانسور یا پله برقی این پل‌ها وجود نداشته باشد، باید در اولین فرصت جمع‌آوری شود. اما در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در صدد هستیم ایمنی لازم تمام پل‌ها تأمین شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی نیک اندیش شهرداری اصفهان نیز در اینباره گفت: آسانسور پل هوایی عابر پیاده در محدوده میدان لاله، ابتدای خیابان پروین از حدود یک ماه پیش تاکنون فعال شده و قطعی‌های سیستم تمام پل‌های مکانیزه تقریباً در تمام سطح شهر به صفر رسیده است.

فرهاد گلی افزود: موضوع برق و نصب یونیت‌های پل میدان آزادی نیز انجام شده، اما همچنان غیرفعال است و در حال تکمیل اسکلت و سقف آن هستیم که در نهایت این پل نیز تا ۲۰ روز آینده فعال خواهد شد. همچنین بحث استانداردهای این پل‌ها در مذاکرات گذشته مطرح شده و در سیکل معاونت عمران در حال پیگیری است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1025059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟