باند حرفه ای با 147 سرقت موتور سیکلت/ 2 سال فعال بودند!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در اجرای طرح مقابله و برخورد با سارقان و مالخران مأموران پایگاه تجسس شهرستان اصفهان با اقدامات هوشمندانه پلیسی باند 4 نفره ای از سارقان موتور سیکلت را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و هماهنگ آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به 147 فقره سرقت موتور سیکلت طی 2 سال اخیر در سطح شهرستان اصفهان و فروش اموال مسروقه به چند مالخر اعتراف که در این رابطه 7 مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف 60 دستگاه موتور سیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان، ارزش اموال مکشوفه را بیش از 40 میلیارد ریال اعلام و گفت: برنامه ریزی و تلاش در راستای کشف سایر موتور سیکلت های مسروقه همچنان در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، از شهروندانی که موتور سیکلت آن ها به سرقت رفته است خواست برای شناسایی وسیله نقلیه خود به پایگاه تجسس شهرستان اصفهان واقع در خیابان لاله جنوبی جنب دارالشفاءفاطمیه مراجعه کنند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1024258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟