چهار پروژه درمانی و دانشجویی در اصفهان افتتاح شد+فیلم
حجم ویدیو: 13.25M | مدت زمان ویدیو: 00:04:01

به گزارش رکنا از اصفهان؛ این پروژه‌ها که با حضور بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کلانشهر اصفهان افتتاح شد شامل پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه کبری (س)، استراحتگاه (پاویون) کوثر در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، ساختمان جدید اداری - آموزشی شهدای دانشکده دندانپزشکی و ورزشگاه شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

مرکز درمانی حضرت خدیجه کبری (س) اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی زنان و درمان ناباروری کشور با بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال هزینه در هفت طبقه و زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع با مشارکت خیران سلامت، احداث و تجهیز شده است.

انواع خدمات درمانی در زمینه‌های سرطان‌های مرتبط با زنان، مراقبت های دوران بارداری و باروری در این مرکز توسط بانوان پزشک متخصص و فوق تخصص با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان پیش از این برای استراحتگاه استادان و دستیاران پزشک، مکانی در نظر گرفته شده بود که معادل فضای یکصد تخت بیمارستانی بود اما اکنون با احداث یک مکان مجزا برای استراحتگاه(پاویون) به اندازه یکصد تخت به فضای بیمارستان اضافه شد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1021169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟