هتل جهان‌نما اصفهان نمونه ای از همکاری موفقیت آمیز شهرداری و بخش خصوصی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده در بازدید از پروژه هتل جهان‌نما با استقبال از روند پیشرفت این پروژه اضافه کرد: ظرفیت‌های بلقوه شهر اصفهان در حوزه گردشگری تنها با مشارکت مردم و فعالان اقتصادی این شهر شکوفا می شود.

وی با تاکید بر نقش نظارتی و تسهیلگری شهرداری در رونق اقتصادی شهر، افزود: برای توسعه شهر و حل مسائل تنها راه، اعتماد به مردم است؛ ازاین‌رو باید عرصه را برای فعالیت مردم فراهم کرده و پای خود را از حوزه اقتصاد بیرون بکشیم. 

به گفته شهردار اصفهان ، احداث این هتل ارزشمند در قلب شهر تاریخی اصفهان، نویدی برای آینده گردشگری اصفهان و رونق کسب‌وکار در هسته مرکزی شهر اصفهان تلقی می‌شود. 

قاسم زاده شهردار اصفهانمدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز در این بازدید با تشریح ابعاد مختلف این پروژه، آن را حاصل همکاری درست و پایدار شهرداری و بخش خصوصی شهر دانست و گفت: پروژه هتل جهان‌نما یکی از سه ابرپروژه شهرداری و یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم مشارکتی کلان شهر اصفهان  است که با بهره‌برداری از آن می‌توان شاهد رونق اقتصاد شهری در حوزه گردشگری و جبران کمبود اقامتگاه‌های شهر اصفهان در مکانی بسیار مناسب با دسترسی‌های سریع به اماکن تاریخی و گردشگری بود.

مسعود حیدری ضمن تقدیر از سرمایه‌گذار پروژه بابت حضور جدی و فعال شبانه‌روزی و و جدیت در تکمیل پروژه گفت: میزان کل مشارکت در هتل جهان‌نما ۴,۰۰۰ میلیارد تومان است که از این عدد ۳,۰۰۰ میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذار و ۱,۰۰۰ میلیارد تومان نیز سهم شهرداری است و در تکمیل آن از جدیدترین دستاوردهای روز دنیا استفاده می‌شود.

گفتنی است مراحل تکمیل پروژه مشارکتی هتل جهان‌نما واقع در میدان امام حسین (ع)  با مشارکت هلدینگ پتروآیریک کارآفرینان پارسیان در حال انجام است و مقرر است تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد بهره‌بردای از قسمت اقامتی این پروژه فاخر باشیم.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1015191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟