کاهش جرایم خشن و سرقت در اصفهان/نقش پلیس در کاهش اطاله دادرسی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حجت الاسلام اسد الله جعفری در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دستگاه قضائی و پلیس هر دو مکمل یکدیگر هستند و برای اینکه عدالت در جامعه برقرار شود و مردم در امنیت و آرامش باشند این دو نهاد بایستی با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند.

وی سپس به موفقیت دادگستری کل استان اصفهان در کاهش اطاله دادرسی و مختومه کردن پرونده های طولانی مدت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مرتباً بر کاهش اطاله دادرسی  تاکید دارند و در دیدار اخیر مسئولان قضائی کشور با ایشان نیز مجدد بر این موضوع تاکید و فرمودند تا می توانید مدت زمان رسیدگی به پرونده های قضائی را کم کنید.

حجت الاسلام جعفری در ادامه نقش پلیس را در کاهش اطاله دادرسی پرونده های  قضائی بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: در بحث کاهش اطاله دادرسی قطعاً پلیس سهم بسزایی دارد و می تواند به مسئولان قضائی، قضات و کارشناسان دستگاه قضائی کمک شایانی کنند.

سردار حمید علینقیان پور هم در این دیدار ضمن تبریک ایام عید ولایت، سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر 1360، شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش هفته قوه قضائیه را به وی و سایر مسئولان دستگاه قضائی تبریک گفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بر همکاری بیشتر پلیس با دستگاه قضائی تاکید کرد و گفت: پلیس از هر گونه تلاش و کوششی در جهت برقراری عدالت و رسیدن مردم به حقوق خود دریغ نمی کند و در این زمینه تمام تلاش های خود را کار خواهد بست تا موانعی که باعث اطاله دادرسی پرونده ها می شوند برطرف شود. 

دادگستری1کاهش چشمگیر جرایم خشن و سرقت در اصفهان 

همچنین سید محمد موسویان در دیدار فرمانده انتظامی استان و معاونانش با وی ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در حادثه سانحه بالگرد به خدمات برجسته این شهید گرانقدر در برقراری عدالت و مبارزه با فساد و بی عدالتی در جامعه اشاره کرد.

 وی با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم و هدفی جز اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نداریم افزود : ما در حوزه دادستانی  تلاش می کنیم تا از طریق تعامل و همکاری با ضابطان قضائی عدالت را در جامعه برقرار کرده و رضایت مردم را بدست آوریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه  با اشاره به کاهش چشمگیر جرایم خشن و جرم سرقت در اصفهان از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و آرامش مردم قدردانی کرد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1012896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟