ماسک های زیبایی خانگی ضدپیری+دستور تهیه

ماسک های  چای سبز برای پوست های نرمال و مختلط توصیه می شود.

1. ماسک زردچوبه و چای سبز:

یک قاشق چای خوری آرد نخود و یک چهارم قاشق چای خوری زرد چوبه و یک قاشق چای خوری چای سبز را آماده کنید. تمام مواد را با هم ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید تا زمانی که یک ترکیب یکنواخت بدست آورید،

سپس آن را روی صورتتان اعمال کنید و بعد از حدود 15 الی 20 دقیقه با آب یرد بشویید و بعد پوستتان را با یک پد خشک نمایید. این روش را یک الی دو بار در هفته تکرار کنید.

2. ماسک پوست پرتقال و چای سبز:

1 قاشق غذا خوری چای سبز و 1 قاشق غذا خوری پودر پوست پرتقال و نصف قاشق چای خوری عسل را با هم ترکیب کنید و سپس آن را روی صورتتان اعمال کنید و به آرامی و با حرکات دورانی روی پوستتان بمالید و بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید و با یک پد خشک کنید.

این درمان را 2 الی 3 بار در هفته تکرار کنید.

3. ماسک نعنا و چای سبز:

3 قاشق غذا خوری برگ چای سبز، 2 قاشق غذا خوری برگ های نعنا و 1 قاشق غذا خوری عسل را با هم ترکیب کنید و اگر لازم بود مقداری آب را به آن بیفزایید و سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک پد خشک کنید ؛ این درمان را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید.

4. ماسک آرد برنج و چای سبز:

2 قاشق غذا خوری آرد برنج، 1 قاشق غذا خوری چای سبز و 1 قاشق غذا خوری آبلیمو را با هم ترکیب کنید و سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک پد خشک کنید ؛ این درمان را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید.

5. ماسک لیمو و چای سبز:

1 قاشق غذا خوری برگ های چای سبز و 1 قاشق غذا خوری آبلیمو را با هم ترکیب کنید و در صورت لزوم از مقداری آب نیز استفاده کنید و سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از 10 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک پد خشک کنید.

این درمان را 1 بار در هفته تکرار کنید.

6. ماسک خاک رس قهوه ای و چای سبز:

1 قاشق غذا خوری خاک رس قهوه ای و 1 قاشق غذا خوری چای سبز را ترکیب کنید تا زمانی که یک مخلوط یکنواخت بدست آورید.سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از15 الی 20 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک پد خشک کنید ؛ این درمان را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید.

7. ماسک عسل و چای سبز:

2 قاشق غذا خوری عسل و 1 قاشق غذا خوری چای سبز را با هم ترکیب کنید تا زمانی که یک مخلوط یکنواخت بدست آورید.سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از15 الی 20 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک پد خشک کنید ؛ این درمان را 1 بار در هفته تکرار کنید.

8. ماسک سرشیر و چای سبز:

2 قاشق چای خوری چای سبز و 1 قاشق چای خوری سر شیر و یک قاشق چای خوری شکر را با هم ترکیب کنید تا زمانی که یک مخلوط یکنواخت بدست آورید.سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید.

و به آرامی و با حرکات دورانی روی صورت بمالید و ماساژ Massage دهید و بعد از15 دقیقه با آب گرم بشویید و با یک پد خشک کنید ؛ این درمان را 2 الی 3 بار در هفته تکرار کنید.

9. ماسک آووکادو و چای سبز:

1 عدد آووکادوی رسیده و له شده ، و 2 قاشق چای خوری چای سبز را با هم ترکیب کنید تا زمانی که یک مخلوط یکنواخت بدست آورید.

سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از15 الی 20 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک پد خشک کنید ؛ این درمان را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید.

10. ماسک و پک صورت چای سبز برای سفید شدن پوست:

1 قاشق غذا خوری چای سبز، 1 قاشق غذا خوری آبلیمو و 1 قاشق غذا خوری آرد نخود را ترکیب کنید تا زمانی که یک مخلوط یکنواخت بدست آورید.

سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید ؛ و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک پد خشک کنید ؛ این درمان را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید.

11. ماسک ماست و چای سبز:

1 قاشق چای خوری ماست، 1 قاشق چای خوری آبلیمو و 1 قاشق چای خوری چای سبز را با هم ترکیب کنید تا زمانی که یک مخلوط یکنواخت بدست آورید.

سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از15 الی 20 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک پد خشک کنید ؛ این درمان را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟