معرفی برند طلا روبی و محصولات آن

 آن دو درصدد بودند جواهراتی را بسازند که نه‌تنها زیبا بوده، بلکه بیانگر سلیقه، شخصیت و سبک زندگی افراد و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه باشد. در حال حاضر گالری طلا روبی با رویکردهای خلاقانه، طراحی‌های مدرن و مواد باکیفیت، اقدام به تولید طرح‌هایی ترکیبی از طلا و سنگ‌های نیمه‌قیمتی، چرم، بافت و جواهرات کرده است. فروشگاه طلا روبی جایی است که رویاهای شما را به واقعیت پیوسته و شما را خاص جلوه می‌دهد.

گردنبندهای طلا روبی: طراحی‌های شیک و مدرن

گردنبند طلا در گالری طلا روبی، تنها به یک مدل ختم نمی‌شود، بلکه تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و تنوع گسترده‌ای دارد. در ادامه مطلب شما را با انواع آن‌ها آشنا می‌کنیم.

  • گردنبندهای چشم‌نظر: این نوع گردنبندها علاوه‌بر زیبایی خاص خود، برای دفع انرژی منفی و محافظت از فرد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • گردنبندهای زنجیری: گردنبندهای زنجیری در عین سادگی و زیبایی، با تمامی استایل‌ها از اسپرت تا رسمی ست می‌شوند.

  • آویزها: این نوع آویزها، از ساده گرفته تا مرواریددار، تک‌حرف، ایموجی و اشکال برگرفته از طبیعت در فروشگاه طلا روبی موجود است.

  • گردنبندهای حروف و اسم: گردنبند و آویز حروف اول اسم، آویز تک و یا گردنبند و آویز همراه با طرح قلب از A تا Z در این گالری موجود است.

  • گردنبندهای ماه تولد: آویز طلا از ماه فروردین گرفته تا اسفند در طرح‌های مختلف طلا یا ترکیبی از طلا و نقره از جمله گردنبندهای این دسته‌بندی به شمار می‌رود.

  • گردنبندهای کارتیه: گردنبند طلا با زنجیر کارتیه ظریف، متوسط و پهن، طرح ورساچه‌پیچ، طلا سولیتر و رولباسی کارتیه، تنها‌وتنها تعدادی از طرح‌هایی است که در این دسته‌بندی جای گرفته‌اند.

  • چوکرها: انواع طرح‌های چوکر، از طرح چشم‌نظر گرفته تا چوکر با زنجیر رولو و زنجیر طلا و مروارید در این فروشگاه موجود است.

  • گردنبندهای سنگی: گردنبندهای با طرح‌های هندسی، طرح‌های برگرفته از طبیعت با انواع سنگ‌های قیمتی در رنگ‌های قرمز، سبز، آبی، صورتی و سرخابی در فروشگاه طلا روبی وجود دارد.

  • گردنبندهای رولباسی: گردنبند با یاقوت قرمز، طرح ونکلیف، کارتیه و زنجیر طلا یورمن از جمله طرح‌های این دسته‌بندی به شمار می‌روند.

  • گردنبندهای ونکلیف: این مدل گردنبندها در رنگ‌های صدفی، سبز و مشکی در طرح‌ها، اندازه‌ها و وزن‌های مختلف در این دسته‌بندی وجود دارد.

گردنبندهای طلا روبی آرت

زنجیرهای طلا روبی: انتخابی برای هر سلیقه

گالری طلا روبی دارای انواع زنجیر طلا است. این نوع زنجیرها، از کارتیه گرفته تا میرو و ونیزی، هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با انواع آن‌ها آشنا کنیم.

  • زنجیرهای کارتیه: این زنجیرها به‌دلیل طراحی ساده و درعین‌حال شیکشان مورد توجه آقایان و خانم‌ها قرار گرفته‌اند. استحکام بالا، طراحی کلاسیک با طرح کورب و پیوندهای کوبایی، قفل محکم و حلقه‌ای، آنان را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است.

  • زنجیرهای فلامینگو: زنجیر فلامینگو از حلقه‌های ریز و گردی تشکیل شده که به‌صورت بافته به هم وصل شده‌اند. این نوع زنجیر ساده، ظریف، سبک و درعین‌حال مقاوم است و با انواع آویزها ست می‌شود.

  • زنجیرهای تیغ ماهی: زنجیر تیغ ماهی یا هرینگبون، یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های زنجیر طلا، از حلقه‌های کوچکی تشکیل شده که به‌صورت V شکل در کنار هم قرار گرفته‌اند و ظاهری شبیه به استخوان ماهی یا تیغ ماهی ایجاد می‌کند.

  • زنجیرهای تیفانی: این نوع زنجیرهای طلا روبی ترکیبی از طراحی کلاسیک و مدرن دارند. همچنین از طرح‌های ساده و مینیمال گرفته تا پیچیده و تزئینی، از ظریف تا ضخیم را در بر می‌گیرند.

  • زنجیرهای رولکس: زنجیرهای رولکس دارای طراحی کلاسیک و مدرن بوده و نمادی از لاکچری بودن، مقاومت و کیفیت هستند. این نوع نیز از زنجیرهای ظریف و نازک گرفته تا زنجیرهای ضخیم و سنگین را در مجموعه خود جای می‌دهند.

  • زنجیرهای میرو: زنجیر طلا میرو زنانه و مردانه از طلای 18 عیار ساخته شده و با روکش رودیوم پوشیده شده‌ است. به همین علت درخشندگی و دوام آن‌ها افزایش می‌یابد. زنجیرهای میرو باتوجه‌به آخرین طراحی‌های روز دنیا طراحی می‌شوند.

  • زنجیرهای رولو: این نوع زنجیرهای مردانه و زنانه یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های زنجیر طلا به شمار می‌روند که از حلقه‌های استوانه‌ای تشکیل شده، به‌صورت موازی در کنار هم قرار گرفته‌ و ظاهری شبیه به یک طناب دارند.

  • زنجیرهای ونیزی: زنجیرهای ونیزی از معماری شهر ونیز الهام گرفته و ظاهری دارای بافت پیچیده و ظریف دارند. این زنجیر، انعطاف‌پذیری خوبی دارد، سطح آن‌ها صیقلی و صاف بوده و درعین‌حال ظریف و زنانه‌اند.

انواع زنجیر طلا روبی

چگونه گردنبند و زنجیر طلا مناسب خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب گردنبند طلا، بیانگر شخصیت و سلیقه شخصی شما است. پیشنهاد می‌کنیم پیش از این انتخاب، به 4 نکته زیر توجه کنید.

فرم صورت

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب گردنبند طلا، فرم چهره است. اگر شما صورت‌ گرد و بدون زاویه‌ای دارید، گردنبندهای V شکل یا Y شکل طلا روبی برای شما مناسب خواهد بود. صورت‌های مربعی دارای پیشانی پهن و زاویه‌هایی در قسمت فک خود هستند. بهتر است این دسته از افراد از گردنبندهای گرد یا زنجیرهای ظریف با آویز کوچک استفاده کنند تا توجه را از سمت گوشه‌های تیز صورت بکاهند. برای صورت‌های قلبی نیز به‌دلیل خط فک باریک و چانه تیز، گردنبندهایی با آویز در قسمت پایین گردن مناسب خواهد بود. صورت‌های کشیده هم نیازمند گردنبندهای کوتاه و گرد هستند تا کشیدگی صورت را تعدیل کنند. صورت‌های فرم بیضی شکل نیز محدودیتی ندارند و تقریبا همه مدل‌های گردنبند برای آنان مناسب است.

فرم گردن

یکی دیگر از عوامل موثر بر انتخاب زنجیر، فرم گردن است. انتخاب گردنبند مناسب بر زیبایی شما می‌افزاید و نقص‌ها را پوشش می‌دهد؛ چرا که مرکز توجه را به‌سمتی دیگر جلب می‌کند. به‌طور کلی، گردن‌های کوتاه به گردنبندهایی احتیاج دارند که تا بالای سینه یا پایین‌تر بیایند. به این صورت گردن کشیده‌تر نشان داده می‌شود. گردنبندهای V شکل با ایجاد خطوط عمودی، به رقم زدن این اتفاق کمک می‌کنند. در مقابل، گردن‌های بلند به چوکرها و زنجیرهای کوتاه نیاز دارند تا اندازه و بلندی گردن را متعادل کنند. گردنبندهای چندلایه برای این دسته از افراد مناسب‌ترند. در گردن‌های پهن، هدف بلند و ظریف نشان دادن آن است؛ بنابراین باید از

فرم اندام‌ها

فرم بدن و اندازه قد نیز از دیگر عوامل موثر بر انتخاب گردنبند طلا در طلا روبی محسوب می‌شود. اگر شما بدنی گلابی شکل دارید، بهتر است از گردنبندهایی با طول 45 تا 60 سانتی‌متر استفاده کنید تا مرکز توجه را از پایین‌تنه به بالاتنه‌ ببرید. در بدن‌‌هایی با فرم ساعت‌شنی، گردنبندی که در قسمت دکلته قرار بگیرد، زیبایی اندام شما را دوچندان می‌کند. بدن‌های مستطیلی دارای عرض شانه‌ها، کمر و باسن هم‌اندازه‌ هستند.

اواع گردنبند طلا روبی گالری

استایل شخصی

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب زنجیر، استایل شخصی شما است. اگر سبک کلاسیک دارید، گردنبندهای ظریف با طرح‌های ساده و سنگ‌های کلاسیک مانند مروارید و الماس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. اگر سبک استایلتان مدرن است، گردنبند طلا با طرح‌های هندسی، متریال‌های غیرمعمول و رنگ‌های متنوع برای شما مناسب است. اگر سبک بوهو دارید، گردنبندهای لایه‌لایه با آویزهای طبیعی از سنگ‌های قیمتی، صدف یا پَر طلا روبی گزینه خوبی برای شما به حساب می‌آید. اگر هم سبک مینیمال دارید، گردنبندهای ساده و ظریف، بدون آویز یا با آویزهای کوچک برای شما ایده‌آل خواهد بود.

کدخبر: 1036819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟