دبیر خانه انتخابات تشکلات کارگری استان قزوین راه اندازی شد

به گزارش رکنا ازقزوین، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهدشد. هر کشور دموکراسی اقتدار آن به حضور حداکثری مردم در انتخابات آن در مجامع بین المللی مطرح است. مسوولین باید بدانند تمام قدرت آنها در عرصه سیاست بین المللی به پشتوانه مردمی آن است . اقتدار جمهوری اسلامی در انتخابات است.

تشکلات کارگری استان قزوین برای حمایت پرشورمردم در انتخابات، دبیرخانه ستاد انتخابات تشکلات کارگری استان قزوین که با حضور اعضای تشکلات کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، مجمع نمایندگان کارگری استان و کانون انجمن های صنفی کارگری استان راه اندازی شد.

 در این مراسم رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار  استان قزوین گفت: نکته اساسی در انتخابات مشارکت مردم است، فراموش کنیم که از ابتدای انقلاب و در دوران دفاع مقدس، در مقابله با دسیسه های دشمن این حضور مردم بود که اهداف انقلاب را پیش برده است.

آیت اسدی افزود:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند:جمهوریت و اسلامیت نظام هر دو به انتخابات وابسته است،

برگزاری انتخاباتی پر شکوه و با حضور پر شور مردم، موجب وحدت ملی می شود ،ما از این رو از کارگران میخواهیم که حضوری چشمگیر در انتخابات یازدهم اسفند داشته باشند.  

وی در پایان تصریح کرد: مجلسی کار آمد است که پشتوانه مردمی داشته باشد.

 در ادامه رییس کانون انجمنهای صنفی کارگران استان قزوین گفت: وقتی  سخن از دموکراسی به زبان جاری می شود، همان صندوق های اری است.

اکبر سیارمه اظهار داشت: آن چیزی که در این ٤٥ سال گذشته جمهوری اسلامی را حفظ کرده است. حضور پر رنگ مردم در انتخابات است.

وی یاد آور شد: زمانی که انتخابات رقابتی و پرشور باشد این مردم هستند که برنده انتخابات و پیروز میدان را تعیین می کنند.

سیارمه در پایان خاطرنشان کرد: جامعه کارگری به این نتیجه رسیده ازنمایندگانی حمایت کند که حامی کارگر و پیگیری حل مسائل و مشکلات آن باشد، چرا که کارگران ما با شعور ترین کارگران دنیاهستند.

دبیر مجمع نمایندگان کارگری استان قزوین گفت: سرمایه اجتماعی برای هر کشوری حائزاهمیت است به خصوص ایران که شرایط خاصی در جهان دارد.

ایلات افزود! انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه برگزار می شود، برخی از نمایندگان تلاش می کنند تا خود را به مردمی که در حوزه انتخابانی شان حضور دارند ارتباط بر قرار کنند تا بتوانند بار دیگر با رای آنها به مجلس راه پیدا کنند، کارگران با ید هوشیار باشند به افرادی رای دهند که از حق و حقوق آنها حمایت می کنند .

 

کدخبر: 963637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟