نهال کاری سفیر صلح و سلامت در یزد

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ کرامت عزیز زاده، عضو فعال جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهانی که اهل آستارا است و تجربه رکاب‌زنی 70 کشور دنیا را به عنوان سفیر صلح و دوستی دارد؛ امروز وارد یزد شد.

این دوچرخه سوار هلال احمری با حضور در جمعیت هلال احمر استان و در دیدار با مدیرعامل هلال احمر استان دو نهال میوه را به یاد شهدای مدافع سلامت در محوطه‌ی اصلی ساختمان هلال احمر یزد بر زمین نشاند.

عزیززاده در مورد ایرانگردی با دوچرخه بیان کرد: دوچرخه، وسیله ای سبز و عامل نشاط و سلامتی محسوب می‌شود زیرا نه آلودگی هوا و نه آلودگی صوتی دارد.

وی افزود: سال گذشته یک نهال زیتون را در محوطه هلال احمر استان یزد کاشتم که امروز شاهد باروری آن هستم و از این بابت خوشحالم و بر خود می‌بالم.

در این دیدار محمدعشقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: این اقدام نمادین عضو داوطلب هلال احمر پیام مهرورزی و روحیه انسان‌دوستی مردم کشورمان را دارد که ما تجلی بارز آن را در ایثارگری شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان سلامت شاهد بودیم.

عضو داوطلب و فعال هلال احمر از اول آبان ماه سفر خود از آستارا آغاز و پس ۷۱ روز و رکاب زدن در استان های اردبیل، گیلان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، قم، اصفهان و فارس، وارد استان یزد شد.

در پایان این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای از این حرکت زیبا و ماندگار آقای کرامت عزیزاده عضو داوطلب و فعال هلال احمر استان گیلان بعنوان سفیر صلح و سلامت تقدیر و تشکر نمود.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 960308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟