طرح نظارتی ویژه شب یلدا

به گزارش رکنا ازقزوین، مهندس رستمی گفت: ا توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای مردمی نسبت به کالا های پر مصرف مرتبط با این ایام ، این سازمان همچون سنوات گذشته اقدام به  تشدید نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از بروز تخلفات و سوء استفاده های احتمالی در قالب طرح نظارتی یلدا نموده است .

وی افزود: طرح مزبور از مورخ 15/09/1402 آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت . طی دوره زمانی مذکور تا امروز  229 فقره بازرسی در خصوص کالاهای مرتبط با این ایام و همچنین 14 فقره گشت مشترک با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و تعزیرات حکومتی صورت پذیرفته است که طی این بازرسی ها 52 فقره پرونده تخلفاتی با عناوینی همچون گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و ...  تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. لازم به توضیح است یک واحد صنفی آجیل فروشی نیز به علت گرانفروشی پلمپ شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:ستاد خبری استان قزوین برای دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی به صورت ۲۴ ساعت فعال بوده و شهروندان می‌توانند به منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت با مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه  ۱۲۴ این سازمان گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی بیان کرد: در ضمن نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا از تاریخ 27 آذر ماه لغایت یکم دی سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

منبع:روابط عمومی صنعت معدن

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 955087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟