بهره برداری از بیمارستان سرطان تا 3 سال آینده/ ارائه تمام خدمات بیمارستان به صورت رایگان

به گزارش رکنا از یزد، دکتر  حامد هاتفی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گذشت 2 سال از آغاز ساخت بیمارستان تخصصی بیمارستان سرطانی در استان یزد، اظهار کرد: ساخت این بیمارستان منحصر به فرد با توجه به رتبه اول تا سوم استان یزد در ابتلا به برخی از انواع سرطان ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به رایگان بودن تمام خدمات این بیمارستان به بیماران سرطانی ،  ادامه داد: این بیمارستان در جاده یزد به تفت در 3 فاز اجرایی می شود که فاز اول شامل اسکلت اجرا شده است و بعد از آن در سال 1401 به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده است.

این مسئول گفت: فاز دوم تکمیل ساختمان و فاز سوم نیز شامل تجهیز است و تاکنون برای اجرای فاز اول 170 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی این اقدام را در راستای افزایش مراکز خدمات رسانی سازمان تامین اجتماعی در استان برشمرد و افزود: در این رساتا ساخت درمانگاه مهریز نیز تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد و ساخت درمانگاه شهرستان خاتم نیز از اسفندماه سال گذشته شروع شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: در حال حاضر بیمارستان شهدای کارگر، 5 پلی کلینیک تخصصی؛ 5 درمانگاه، یک کلینیک دندانپزشکی در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند که ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی در این مراکز رایگان است.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 909371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟