ساختمان جدید کتابخانه عمومی امام سجاد(ع) بخش صالح آباد کلنگ زنی شد

به گزارش رکنا از ایلام؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در این مراسم با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: توسعه را باید از فرهنگ شروع کنیم که دروازه ورود به آن کتاب و کتابخوانی است و بهترین روش برای بالابردن سطح فرهنگ یک جامعه به ویژه جوامع محروم کمک به توسعه و ترویج کتابخوانی در آن مناطق می باشد.

سمیه حیدری با بیان اینکه توسعه زیر ساخت های فرهنگی در شهرها و روستاها مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر چند پروژه ساخت کتابخانه، در نقاط مختلف استان در حال احداث و پیگیری است که به زودی این پروژه های فرهنگی تکمیل شده و به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت فرهنگی، مذهبی و به برکت بارگاه شریف حضرت علی صالح (ع) در این منطقه، بالاخص مسیر و دروازه عتبات عالیات و همچنین گذرگاه اجتماع عظیم اربعین حسینی (ع)، مسئولین نگاه خاص و ویژه ای به آن دارند. اگر خیرین بتوانند در این مهم یاری رسان باشند، می‌توانیم امیدوار باشیم علاوه بر طی کردن گام‌های بلند در حوزه کتاب و کتابخوانی، در خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدالله (ع) نیز سهیم باشیم.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 897441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟