دستگیری 4 سارق در طرح مبارزه با سرقت در " میانه"

 

 

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ " حسن رفیعی" پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان‌ قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته در اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، 4 سارق در سطح شهرستان دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به 22 فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ " رفیعی" در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 879583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟