دستگیری سارقان خودرو در کمتر از 1 ساعت در  میانه

 به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "حسن رفیعی" با اعلام این خبرگفت:در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو سواری در شهر میانه به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه 2 سارق حرفه ای و سابقه دار، پس از مشاهده آگهی فروش خودرو در فضای مجازی ضمن هماهنگی با فروشنده، در یکی از خیابان های خلوت شهرستان قرار گذاشته و پس از سوار شدن بر خودرو به بهانه بازدید آن، از محل متواری شدند .

سرهنگ رفیعی افزود: ماموران پلیس با اشرافیت کامل و پس از تحقیقات پلیسی، ضمن شناسایی خودرو و اجرای طرح های کنترلی اقدام به متوقف کردن آن کردند که متهمان به محض رویت پلیس متواری که نهایتا در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و بلافاصله هر 2 متهم دستگیر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان میانه در پایان با بیان اینکه متهمان به جرم انتسابی خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند، از شهروندان خواست ضمن رعایت آموزش ها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت و نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و غیره از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

    

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 878795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟