برای اولین بار مقطع کارشناسی ارشد نیز به واحد سرعین اضافه شده است

به گزارش رکنا از اردبیل: دکتر میرزایی رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی شهرستان سرعین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این واحد به دلیل نزدیکی به مرکز استان و همچنین گردشگر پذیر بودن شهرستان مورد استقبال دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل قرار دارد .

وی افزود امسال برای اولین بار این واحد دانشگاهی رشته جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری را به این واحد اضافه نموده تا در مقطع کارشناسی ارشد نیز بتوانیم دانشجو پذیرش نماییم .

میرزایی یادآور شد ،رشته های حسابداری ،معماری ،کامپیوتر و عمرانی در مقطع کاردانی و حقوق و حقوق ثبتی با ۵۰ تخفیف شهریه ،حسابداری و معماری در رشته کاردانی به کارشناسی و همچنین کارشناسی پیوسته در رشته حقوق ،گردشگری با ۵۰ درصد تخفیف شهریه و مدیریت دولتی در این واحد تدریس می شود که مهمتر از آن امکان تقسیط شهریه نیز برای دانشجویان مهیا شده تا زمینه تحصیل برای همگان فراهم شود .

رییس دانشگاه آزاد شهرستان سرعین اظهار داشت ،این واحد دانشگاهی توانسته با جذب ۸۰۵ دانشجو نه تنها زمینه ادامه تحصیل دانشجویان را فراهم کند بلکه برای رونق صنعت گردشگری شهرستان سرعین نیز یک عامل مهم در رابطه با اقتصاد گردشگری علمی نیز فراهم نماید .

مولاخواه/

کدخبر: 869172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟