استقلال، عزت و امنیت خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش رکنا از هشترود؛  زیداله  رضایی ضمن تبریک دهه فجر گفت: حضرت امام خمینی(ره) با قدم صدق از کشور خارج و بعد از چندین سال تبعید توسط رژیم شاهنشاهی، با قدم صدق وارد کشور شد که طول جمعیت استقبال کننده از حضرت امام ۳۳ کیلومتر بود و مصداق «جاء الحق و زهق الباطل» در عصر ما آشکار شد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی افزود: انقلاب ما برگرفته از اسلام و مکتب پیامبر(ص) و انقلاب مردمی است.

رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی گفت: امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است و اگر امروز ایران اسلامی در جهان به عنوان یک الگوی بی بدیل مطرح شده، به برکت رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام و دولت است تا نوجوانان و جوانان در جریان این دستاوردها قرار بگیرند.

رضایی به توطئه ها و فتنه های گوناگون در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی میراثی ماندگار برای دانش آموزان در عصر حاضر است و خدا را شاکریم که امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم، در حالی که دشمنان همچنان مأیوس و درمانده هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان سعی در ترویج دادن افکار و باورهای اشتباه در بین جامعه هدف بویژه دانش آموزان است، افزود: هدف دشمنان در زمان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن، ضربه زدن به انقلاب اسلامی و آرمان های آن بوده است که با بصیرت و آگاهی ملت ایران و بخصوص دانش آموزان همواره در پیشبرد اهداف شوم خود شکست خورده اند.

وی افزود: وظیفه همه ما و بخصوص نسل جوان و دانش آموزان حفظ آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

رضایی در این مراسم ضمن ادای احترام نسبت به شهدای بزرگوار انقلاب گفت: کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان به خودباوری، عزتمندی و استقلال دست یافتند و با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم های گرامیداشت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، دهه فجر را فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا دانست.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی در ادامه خدمات نظام، دستاوردها و عملکرد ۴۴ ساله انقلاب اسلامی ایران را برای دانش آموزان بیان کرد.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب، جانفشانی شهدا و تلاش های امام امت و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

گفتنی است : در پایان این برنامه مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی بین دانش آموزان این مدرسه برگزار وبه نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

اسماعیل رحیمی / هشترودIMG_20230207_133955_494

 

کدخبر: 867788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟