جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه آبری پروری اولویت دارد

به گزارش رکنا از اردبیل؛ اله‌بخش در دیدار با مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل اظهار کرد: راه‌های تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه تولید آبزیان و همچنین ایجاد بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی بررسی می‌شود.

وی با تاکید بر ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری و تسهیل در حوزه‌های شیلاتی با هدف جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تصریح کرد: اگر چه فعالیت‌های مختلفی هم اکنون در استان اردبیل در زمینه آبزی‌پروری وجود دارد اما فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این زمینه بسیار متنوع و قابل بهره‌وری بهتر است که باید سرمایه‌گذاران را به سمت آنها هدایت کرد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های صنعت فرآوری آبزیان، احداث کارخانه تولید غذای آبزیان، توسعه اشتغال همچنین ایجاد بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی از مهمترین برنامه‌های شیلات استان در این زمینه است.

اله‌بخش اظهار امیدواری کرد: برای توسعه فعالیت‌های آبزی‌پروری با توجه به تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فعالیت پرورش ماهیان خاویاری، پرورش ماهی در قفس، ماهیان زینتی و… اداره کل شیلات، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه صنعت آبزی‌پروری وارد عمل شوند.

کدخبر: 836680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟