برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه ایثارگران قزوین در مهرماه/ اجرای نمایش آئینی «خورشید کاروان»

به گزارش رکنا ازقزوین؛ علی‌پناه قویدل گفت: مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برپا خواهد شد، گفت: متقاضیان در گروه‌های مختلف شامل جانبازان و آزادگان، همسران (شاهد و جانبازان و آزادگان) و فرزندان شاهد و ایثارگر در دو گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ (۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن)، قرائت تحقیق، مفاهیم و تفسیر در اول مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

قویدل با بیان اینکه ثبت‌نام در این مسابقات تا ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد، بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این مسابقات به واحد فرهنگی – تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین مراجعه کنند.

نمایش آئینی «خورشید کاروان» اجرا می‌شود

ضضضض

همزمان با شب شهادت حضرت رقیه(س)، نمایش آئینی «خورشید کاروان» در قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش رکنا ازقزوین، فاطمه نسخه‌چی گفت: همزمان با شب شهادت حضرت رقیه(س)، نمایش آئینی خورشید کاروان و تجلیل از شهید مدافع حرم «ذکریا شیری» در قزوین اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این نمایش از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه، دهم شهریور ماه سال جاری در سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تبلیغات اسلامی استان قزوین آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای نمایش یاد شده، به مدت ۴ روز تا روز یکشنبه، سیزدهم شهریور ادامه دارد و تماشای آن برای عموم مردم رایگان است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین در حاشیه این نمایش، غرفه ویژه کودکان دایر است و برنامه‌های مختلفی برای آن‌ها برپا خواهد شد.

 

 

کدخبر: 820852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟