ترافیک سنگین در محورهای کاشان / بازگشت را به جمعه موکول نکنید

به گزارش رکنا از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان اظهار داشت: تردد در همه محورهای استان جریان دارد و محدودیت و ممنوعیتی تعریف نشده است.

وی افزود: وضعیت جوی در همه محورهای استان اصفهان آرام است و تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه تردد در برخی از محورهای استان اصفهان سنگین است، ابراز داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای کاشان به ویژه کاشان – نیاسر، کاشان – قمصر و آزادراه کاشان – قم دارای ترافیک سنگین است.

وی اضافه کرد: در محورهای غربی استان نیز شاهد ترافیک خودروها هستیم.

 

تردد ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در اصفهان طی ۳ روز

 

سرهنگ زارع در ادامه با بیان اینکه بر اساس اعلام گزارش تردد شمارها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در محورهای استان اصفهان تردد داشته‌اند، گفت: بر این اساس شاهد ۲۰۰ درصدی افزایش ورود و خروج به استان اصفهان بوده‌ایم.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان اظهار داشت: ساعاتی پیش شاهد تصادف یک دستگاه پژو و یک دستگاه پراید در فرعی ابوزید آباد بودیم که در این حادثه یک نفر فوت و دو نفر مجروح شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه برآوردها نشان می‌دهد که با توجه به ترددهای ورود و خروج به استان شاهد ترافیک خودروها برای روز جمعه باشیم، افزود: از این رو پیشنهاد ما به رانندگان است که برای بازگشت مدیریت زمان را انجام دهند ضمن اینکه در صورت امکان زمان بازگشت را از جمعه به شنبه تغییر دهند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 777138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟