مانور استانی مقابله با برق های غیر مجاز و مراکز استخراج رمز ارزها برگزارشد

به گزارش رکنا، کارنامی  اظهار داشت :این مانور در سطح امورهای 18 گانه و در قالب 56 اکیپ با 112 نیرو برگزار گردید. هدف اصلی این مانور کشف برق های غیرمجاز و شناسایی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز بوده که هر دو مورد تاثیر مستقیم و به سزایی در کاهش تلفات و همچنین مدیریت بار در ایام پیک دارند. 

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در این مانور گفت :از دیگر فعالیت مهم انجام شده در این مانور، تعویض کنتورهای عادی مشترکین دیماندی با کنتورهای هوشمند فهام بوده که سهم شایانی در کنترل بار مشترکین در ایام پیک و مدیریت مصرف با هدف کاهش خاموشی ها دارد.

وی افزود : در طی این مانور مجموعاً لوازم اندازه گیری 1176 مشترک مورد بازدید قرار گرفت و 24 برق غیرمجاز مستقیم از شبکه جمع آوری گردید. 58 مورد دستکاری کشف و 167 کنتور به دلیل معیوب بودن تعویض گردید. همچنین در طول برگزاری این مانور یک روزه یک مرکز غیرقانونی استخراج رمزارز با تعداد 18 دستگاه ماینر کشف گردید و همچنین  تعداد 78 دستگاه کنتور فهام نصب گردید تا عملکرد قابل قبولی نیز در این بخش به ثبت برسد.

مهندس حسینی کارنامی با تقدیر و تشکر از همکاران خود در واحدهای  لوازم اندازه گیری در امورهای توزیع برق مازندران گفت: حضور پرشور و اقدامات خالصانه و با جدیت فراوان همکاران گرانقدرم  علیرغم سختی های ذاتی کار که توام با عملکرد قابل قبولی از آنان در این قسمت بوده است جای تقدیر و تشکر دارد.

 

کدخبر: 737719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟