دستگیری متهمان سرقت به عنف  گوشی موبایل کمتر از ۴۸ ساعت در نیشابور

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت:  حدود ساعت ۳۰  و ۲۱دقیقه شنبه هشتم مهرماه   در پی تماس احدی از  شهروندان  با مرکز ۱۱۰ مبنی بر اینکه  افرادی با دودستگاه موتورسیکلت پس از  تهدید شهروند  ،یک دستگاه گوشی موبایل وی را در محدوده پارک لاله  سرقت  کرده اند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ قدس به محل اعزام شدند. 

وی افزود: با حضور مأموران و انجام بررسی های اولیه مشخص شد تعداد چهار نفر با دودستگاه موتور سیکلت  پس از تهدید پسر نوجوان ،گوشی موبایل  وی را سرقت و از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری  با اشراف اطلاعاتی کلیه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی دو مرحله عملیات ضربتی  هر چهار متهم را در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی  و هم چنین یک فقره سرقت به عنف گوشی  شهروندی دیگر در محدوده پارک باهنر اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم و همچنین حمایت های دستگاه قضایی خطاب به شهروندان توصیه کرد،با رعایت توصیه وهشدارهای پلیس ،خادمان خود در عرصه تامین نظم وامنیت را کمک و بزهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارند.

 

کدخبر: 735704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟