انتقاد ماموستا رستمی از مسئولان به دلیل شرایط دریاچه زریبار مریوان

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، ماموستا فایق رستمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان و آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی که با حضور مسئولان در استانداری کردستان برگزار شد، بر ضرورت خدمت‌رسانی بی‌منت از سوی مسئولان تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران باید در پیروی از سیره و روش پیامبر گرامی اسلام(ص) غم‌خوار مردم باشند.

وی با بیان اینکه مسئولیت، امانتی خطیر است که باید نسبت به آن مراقب بود، گفت: مسئولان ضمن شایسته‌سالاری،امانت‌ها را به صاحبانشان برگردانند و پاسخ‌گوی تلفن‌های مردم باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سلسله سفرهای استانی رئیس‌جمهور مایه امید و بیانگر غمخواری مردم است،تصریح کرد: خوشبختانه کردستان از منابع خدادادی، ظرفیت‌ها و اماکنگردشگری برخوردار بوده که باید همه پتانسیل‌ها در راستای توسعه استان به کار گرفته شود.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به دریاچه زریبار مریوان افزود: این ظرفیت عظیم خدادادی در دنیا نظیر دارد که اگر مسئولان متولی به آن توجه می‌کردند، نه تنها برای کردستان بلکه در سراسر کشور به یک منطقه عظیم و پایلوت گردشگری تبدیل می‌شد.

ماموستا رستمی با ابراز تأسف از اینکه مشکلات مرز بین‌المللی باشماق مریوان ساماندهی نشده است، تأکید کرد: باید بخشی از درآمدهای این مرز صرف توسعه و

 

وی بیان کرد: گرچه خدمات و اقدامات متعددی در راستای رفاه مردماز سوی نظام در استان کردستان انجام شده اما برخی مشکلات معیشتی مردم را دچار مشکل کرده امید می‌رود مشکلات به زودی برطرف شود.

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 733600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟