کمک رسانی نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت تجهیزاتی مخابراتی استان

به گزارش خبرنگار ، در دیدار سردار دادگر فرمانده نیروی انتظامی استان با غلامعلی شهمرادی در خصوص راههای پیشگیری و کاهش سرقت تجهیزات مخابراتی بحث و تبادل نظر شد .

 در این دیدار غلامعلی شهمرادی با بر شمردن چالش های ایجاد شده در اثر سرقت تجهیزات گفت : همکاری بین دستگاههای خدمت رسان با نهادهای قضایی و انتظامی می تواند در کاهش این معضل کمک نماید و تسریع خدمت رسانی و واگذاری به موقع و باکیفیت سرویسها را درپی داشته باشد .

وی با تشریح اقدامات انجام شده توسط مخابرات در زمینه کاهش سرقت تجهیزات گفت : قطعی ارتباطات موجب نارضایتی مردم است و این مشکل ما را اهداف سازمانی مخابرات دور خواهد کرد.

سردار دادگر فرمانده نیروی انتظامی استان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مخابرات در راستای کمک به نیروی انتظامی و همکاری در زمینه کاهش سرقت افزود: اقدامات نهاد انتظامی به صورت سختگیرانه جهت دستگیری سارقان ادامه دارد و راهکارهای پیشنهادی دستگاههای خدمت رسان حتما اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر دارا بودن ظرفیت بالقوه استان در حوزه منابع انسانی ، سرمایه گذاری در این زمینه را موجب شکوفایی و توسعه استان بر شمرد و آنرا عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست .


گرگان/کرامتی

کدخبر: 719056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟