مهم ترین ماموریت اداری ستاد اقامه نماز، ترویج فرهنگ نماز است

به گزارش رکنا از مازندران، حسین حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در دومین جلسه شورای اقامه نماز استان، یادآور شد: مهم ترین ماموریت اداری ستاد اقامه نماز، ترویج فرهنگ نماز است.

وی رسالت دستگاه های فرهنگی را تبلیغ موثر در قالب برنامه های فرهنگی فاخر در برپایی و اقامه نماز دانست و گفت: ترویج اقامه نماز ماموریت ذاتی دستگاه های فرهنگی است و دستگاه های عضو ستاد نیز باید ماموریت خود را در قالب مصوبات به انجام برسانند.

حسن نژاد، نماز را والاترین شکل ارتباط بنده با خداوند دانست و تصریح کرد: نماز ضمن آن که انسان را به اخلاق حسنه رهنمون می کند بهمان میزان از آسیب های اجتماعی باز می دارد.

رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در این جلسه از اقدامات اعضاء این ستاد علیرغم شرایط سخت و محدودیت های پیچیده کرونایی قدردانی کرد و کسب رتبه دوم کشوری در ترویج فرهنگ اقامه نماز را نتیجه اهتمام همه فعالان این بخش دانست و افزود: ترویج فرهنگ اقامه نماز ماموریت محوری فرهنگی و دینی دستگاه هاست و برای تداوم اقامه نماز در ادارات در سال گذشته و سال جاری، پروتکل های بهداشتی ابلاغ و بر همان اساس، موارد ابلاغی اجرا و نظارت و ارزیابی شده است و می توان گفت انجام این فریضه الهی به نحو مطلوب در شرایط کرونایی در دستگاه ها دنبال شده است.

رئیس شورای فرهنگی استانداری، تاکید کرد: اقامه نماز در شرایط سخت و پیچیده کرونایی در سراسر استان و نقاطی که وفق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا؛ امکان آن وجود داشته و ادارات و دستگاه های اجرایی، تمهید و زمینه سازی شده است و استاندار مازندران همواره بر تداوم این مهم تاکید داشته و این ستاد را مورد حمایت قرار داده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری؛ افزود: دستگاه های اجرایی از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای ترویج فرهنگ نماز و اقامه این فریضه الهی بهره گیری کنند.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران و مرتضی ناصحی، مدیرکل اداری مالی و رئیس شورای اقامه نماز استانداری نیز در ابتدای این جلسه به ارایه گزارش از حوزه متبوع پرداختند و اعضاء نیز نقطه نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 715450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟