مهم ترین اخبار پلیسی 24 ساعت گذشته مازندران

به گزارش رکنا از مازندران؛ گزیده اخبار پلیسی مازندران در چهارم مهرماه از سوی معاونت انتظامی استان به این شرح اعلام شد:

سارق مسلح درگیری مسلحانه جاده چالوس به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان مازندران از هلاکت سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان چالوس خبر داد .

سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام این خبر، بیان داشت: روز گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه سارقان مسلح با ماموران انتظامی شهرستان چالوس در محور کندوان، اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مخفیگاه سارقان مسلح توسط عوامل تخصصی پلیس در یکی از مناطق مسکونی شهرستان عباس آباد شناسایی شد.

 فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی و عملیات ضربتی پلیس ، افزود: در این عملیات یک نفر از سارقان  مسلح به هلاکت رسید و از وی دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف ،کلت کشف و سه همدست وی که دارای سابقه شرارت می باشند، دستگیر شدند.

سردار مفخمی از شهادت یکی از کارکنان جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس به نام "استوار یکم شهید پوریا عبادی " در درگیری مسلحانه روز گذشته خبر داد و افزود: کارکنان انتظامی در راه امنیت کشور تا پای جان ایستاده اند.

وی شهادت این همکار گرامی را به خانواده معظم شهید و کلیه کارکنان انتظامی استان مازندران تبریک و تسلیت گفت.  

اطلاعیه مراسم وداع با شهید مدافع امنیت در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت "استواریکم شهید پوریا عبادی" در شهرستان چالوس و میاندورود خبر داد .

سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام شهادت استواریکم شهید پوریا عبادی جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس به تشریح برنامه های وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید پرداخت .

وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه پنجم تیرماه در شهرستان چالوس برگزار می شود و مراسم وداع با شهید گرانقدر فرداشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای جامخانه شهرستان میاندورود برگزار خواهد شد.

 فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: همچنین مراسم تشییع پیکر این شهید روز جمعه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر سورک شهرستان میاندورود برگزار و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای جامخانه منتقل می شود.

دستگیری عامل تیراندازی در محمودآباد/کلکسیون سلاح سرد و گرم داشت!

فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمودحسین زاده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان محمودآباد ، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد ، متهم پس از اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت 2مرد از محل متواری شد.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی محمود آباد با اشاره به کشف 5 قبضه قمه ، خنجر ، تبر و 50 عددفشنگ شکاری در بازرسی از مخفیگاه متهم ،گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات شخصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سارق حرفه ای خودرو در ساری به دام افتاد!

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 2 سارق خودرو و اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده  در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت خودروی سواری پراید ، بلافاصله ماموران یگان امداد ، رسیدگی به این موضوع را جهت شناسایی سارق و یا سارقان در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی و مسیرهای درون شهری ، درنهایت خودروی مورد نظر را حین تردد  مشاهده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسن زاده از دستگیری 2 سارق حرفه ای در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده سرقت خودرو مذکور از شهرستان نکا به سمت ساری اقدام و همچنین به 20 فقره سرقت نیز اعتراف کردند.

توقیف خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل 2 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران کلانتری بخش خرم آباد در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات،خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی توقیفی 2 تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

مسعود پاشنا/مازندران

کدخبر: 1044658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟