تعزیرات حکومتی کرمانشاه، متخلفان را نقره داغ کرد/ از گران فروشی لاستیک و قطعات خودرو تا قاچاق گاو!
به گزارش رکنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی، مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: پرونده تقلب لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.
 
وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی نمایندگی خودرو را علاوه بر پرداخت خسارت شاکی، مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش، محکوم کرد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: بازرسان سازمان صمت تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
 
وی در ادامه اشاره‌ای به پرونده تخلف ارسالی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: پرونده گران فروشی لاستیک خودرو به ارزش 943 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی واحد صنفی را علاوه بر پرداخت خسارت شاکیان، مبلغ یک‌میلیارد و 864 میلیون ریال برای گرانفروشی، محکوم کرد.
 
وی در بخش دیگر از سخنانش، بیان کرد: با گزارش هنگ مرزی شهرستان پاوه پیرامون کشف 10 راس گاو، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات ارسال و پرونده قاچاق تعداد 10 راس گاو به ارزش یک‌میلیارد و 652 میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی پاوه رسیدگی شد.
 
شاهی افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 130 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش کالا جریمه نقدی محکوم کرد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: شهروندان عزیز استان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند. تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنان برسد.
کدخبر: 1042315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟