رسیدگی به بیش از 31 هزار پرونده در تعزیرات حکومتی اصفهان در یکسال

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی اکبر مختاری در حاشیه جلسه کارگروه اقدام مشترک کاشان خطاب به پرسش یکی از اصحاب رسانه در مورد عملکرد تعزیرات حکومتی گفت: در سال 1402 تعداد 31 هزار و 463 فقره پرونده در بازه زمانی با متوسط میانگین 14 روز در تعزیرات حکومتی اصفهان رسیدگی و منتهی به صدور رای شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از رسیدگی به تخلفات با سرعت بیشتر به منظور اثر گذاری لازم در حوزه تنظیم بازار با کمترین زمان و هزینه خبر داد و افزود: اهم تخلفات در پرونده های رسیدگی شده در سال گذشته به ترتیب شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی و قاچاق کالا و ارز بوده است.

مختاری در بحث اطلاع رسانی و مطلع شدن مردم از برخورد با تخلفات گفت: این نظارت ها باعث ایجاد امید در جامعه و تهدیدی برای متخلفان حوزه امنیت اقتصادی می گردد که این تلاش با همراهی اصحاب رسانه و جراید محقق می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: جلسات متعددی نیز از سوی تعزیرات حکومتی در سطح استان با موضوع پیشگیری و کاهش تخلفات و پر رنگ شدن احقاق حقوق مصرف کنندگان ماهیانه در حال برگزاری است و مایه افتخار است صاحبان قلم و خبر در آگاه سازی مردم در این جلسات شرکت کنند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1017470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟