حماس، تل‌آویو و حومه را موشک‌باران کرد/ اسرائیل منازل مردم در اردوگاه النصیرات را به خاک و خون کشید

گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تداوم جنایات صهیونیست‌ها و بمباران منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه در و کشتار کودکان و زنان در این منطقه، موج جدیدی از حملات موشکی را به تل‌آویو انجام داده است.

 رسانه‌های صهیونیستی بامداد امروز ( یکشنبه ) از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار خطر حمله موشکی در مناطق گسترده‌ای از مرکز فلسطین اشغالی، تل‌آویو و اطراف آن خبر دادند.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین « حماس » در دور جدید عملیات موشکی، حداقل یکصد فروند راکت و موشک به تل‌آویو و حومه آن شلیک کرده و ساکنان این مناطق باید هرچه سریعتر به پناهگاه‌ها بروند.

لحظاتی بعد گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تداوم جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و کشتار کودکان و زنان در این منطقه، موج جدیدی از حملات موشکی را به تل‌آویو انجام داده است.

القسام همچنین با انتشار فیلمی از لحظه شلیک تعداد زیادی از موشک‌ها به سمت صهیونیست‌ها، بر تداوم مقاومت تا پایان تجاوزات اشغالگران به نوار غزه تاکید کرد.

منابع صهیونیستی همچنین تصایوری از تل‌آویو منتشر کردند که نشان می‌دهد یک فروند موشک گنبد آهنین ضمن ناتوانی در رهگیری، دچار اشتباه شده و به خانه‌های غصبی صهیونیست‌ها در محله «غوش‌دان» برخورد کرد.

پیش از این نیز مسئول دفتر شهدا، اسیران و مجروحان جنبش حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر حمله به غزه ادامه یابد، دیگر هیچ تبادل اسرایی در کار نخواهد بود.

 بنابراین گزارش ، بامداد امروز( یکشنبه ) که پنجاه و هشتمین روز طوفان الاقصی به شمار می رود، رژیم صهیونیستی با بمباران منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، شمار دیگری از آنها را به خاک و خون کشید.

منابع خبری اعلام کردند که در پی بمباران منازل مردم در این اردوگاه تا کنون دستکم 9 نفر به شهادت رسیده و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

منابع پزشکی در غزه اعلام کردند که از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه بعد از پایان آتش بس موقت  193 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 600 نفر زخمی شده است.

از سوی دیگر،  مقاومت فلسطین در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شهر اشغالی تل‌آویو، اشدود، عسقلان و دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را هدف حملات تلافی جویانه راکتی خود قرار داد.

درگیری بین مقاومت و اشغالگران

حماس، تل‌آویو و حومه را موشک‌باران کرد/ اسرائیل منازل مردم در اردوگاه النصیرات را به خاک و خون کشید

 روزنامه عبری «یسرائیل هیوم» گزارش داد که بر اثر اصابت موشک از غزه به شهر تل‌آویو در حالی که صدای آژیر خطر در این شهر شنیده می‌شد، یک شهروند صهیونیست به طور جزئی مجروح شده است.

گردان‌های القسام نیز صحنه‌ها یا کلیپ‌هایی از بمباران شهر تل‌آویو با رگبار موشکی پخش کرد که سامانه پدافندی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در مقابله با این رگبارهای موشکی موفق نبود. پیشتر القسام همزمان با به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق وسیعی از اراضی اشغالی، از بمباران تل‌آویو با گلوله موشکی «در پاسخ به کشتار غیرنظامیان غزه توسط صهیونیست‌ها» خبر داده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به کشته شدن سرهنگ عصاف حمامی، فرمانده تیپ جنوبی لشکر غزه و نگهداری جسد وی در نوار غزه توسط حماس اعتراف کرد.

این در حالی است که خبرنگار الجزیره گزارش داد که در پی بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای در اردوگاه نصیرات (مرکز نوار غزه) را هدف قرار داد، ۱۳ تن شهید شدند. در حملات صهیونیست‌ها به اردوگاه البریج نیز هفت تن شهید شدند. پیشتر بیش از ۱۵ تن در بمباران چهار منزل در برج‌های عین جالوت در اردوگاه نصیرات جان خود را از دست دادند.

عملیات موفق رزمندگان حزب الله  لبنان

رزمندگان حزب الله  لبنان نیز چندین عملیات موفق علیه شهرکها و پایگاههای نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی در پاسخ به جنایات این رژیم علیه مردم بی دفاع نوار غزه انجام دادند و تلفات و خسارتهایی به دشمن وارد کردند.

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: ۷۵۰۰ نفر در نتیجه تجاوزات اسرائیل مفقود شده‌اند  

سلامه معروف، مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه روز شنبه از مفقود شدن ۷۵۰۰ نفر در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی خبر داد که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

وی افزود: بیش از ۸۰۰ هزار نفر در استان غزه و شمال غزه زندگی می‌کنند و اشغالگران دروغ می‌گویند.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران ۵۰ ساختمان مسکونی و خانه بر سر ساکنان آنها و حملات موشکی و انداختن بمب‌های سنگین و بزرگ، کشتار هولناکی را در محله شجاعیه انجام داد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه در بیانیه ای اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی قتل عام هولناکی را در محله شجاعیه (شرق شهر غزه) انجام داد که طی آن هواپیماهای اشغالگر بیش از ۵۰ ساختمان مسکونی و خانه را بر سر ساکنان تخریب کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که روز شنبه خونین‌ترین روز از زمان آغاز جنگ بوده که صدها کشته و زخمی بر اثر استفاده از بمب‌های غول پیکر بر جای گذاشت.

ورود ۱۰۰ کامیون حامل کمک از مصر به نوار غزه

هلال احمر در بیانیه‌ای در توییتر خود نوشت: «روز شنبه کادر هلال احمر فلسطین ۱۰۰ کامیون حامل کمک‌های بشر دوستانه را از طریق گذرگاه رفح دریافت کردند. این کامیون‌ها حامل مواد غذایی، آب، کمک‌های امدادی، تجهیزات پزشکی و دارو بودند.»

ماکرون به صهیونیستها : تا 10 سال دیگر هم بجنگید قادر به نابودی حماس نخواهید بود

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که به دوحه رفته است، به ناکامی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین به رهبری حماس اعتراف کرد و گفت اسرائیل اگر به دنبال نابودی حماس  است، حتی اگر تا 10 سال دیگر هم به این جنگ ادامه دهد، قادر به تحقق این هدف خود نخواهد بود.

رئیس جمهور فرانسه  گفت : قتل غیرنظامیان فلسطینی برای رژیم اسرائیل امنیتی به ارمغان نخواهد آورد.

وی افزود : «اگر قرار باشد امنیت اسرائیل به قیمت جان فلسطینی‌ها بدست آید، هیچ امنیت پایداری برای اسرائیل در منطقه وجود نخواهد داشت.»

حملات توپخانه ای رژیم صهیونیسیت به خان یونس

حماس، تل‌آویو و حومه را موشک‌باران کرد/ اسرائیل منازل مردم در اردوگاه النصیرات را به خاک و خون کشید

منابع خبری از حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

اشغالگران همچنین محله الجنینه در شرق رفح را بمباران کردند.

 کودکان همچنان قربانیان اصلی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی محله الجنینه در شرق رفح را بمباران کرد که در نتیجه آن شمار دیگری از مردم بی دفاع شهید و یا زخمی شدند که بیشتر آنها کودک هستند.

 آمار شهدای غزه به 15 هزار و 207 نفر افزایش یافت

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 15 هزار و 207 نفر  خبر داد.

به گفته این سخنگو، آمار مجروحان تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی هم به 40 هزار و 652 نفر رسید.

 یورش بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر البیره

منابع فلسطینی از یورش بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر البیره در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

 برگزاری تظاهرات گسترده در تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین

منابع خبری از برگزاری تظاهرات گسترده در شهر تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین و مخالفت با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

 انتشار تصاویری از لحظات اولیه نفوذ رزمندگان مقاومت به پایگاه «زیکیم» ارتش اسرائیل

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس تصاویری از لحظات  اولیه ورود رزمندگان مقاومت به ساحل زیکیم و پایگاه نظامیان صهیونیست در هفتم اکتبر، زمان شروع عملیات طوفان الاقصی را منتشر کرد.

 هدف قرار گرفتن نظامیان آمریکایی در شمال عراق

منابع خبری از هدف قرار گرفتن نظامیان آمریکایی در شمال عراق خبر  دادند.

نظامیان آمریکایی که در پایگاهی در اطراف فرودگاه اربیل در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند، هدف قرار گرفته اند.

 سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در اردوگاه ‎جبالیا در ‎غزه که مردم آواره و‌ بی‌پناه را در خود جای داده بود و بیش از 100 شهید و دهها زخمی بر جای گذاشت و نیز حمله به منطقه مسکونی شجاعیه در شرق غزه با بیش از 60 شهید، برگهای سیاه و ننگین دیگری بر فهرست بلند جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین طی 50 روز اخیر اضافه کرد.

بی‌شک دولت آمریکا شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی است.

وزیر دفاع آمریکا: هرگز اجازه پیروزی حماس را نخواهیم داد

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که هرگز اجازه نخواهیم داد که حماس(مقاومت) پیروز شود.!

وی افزود حمایت ما از اسرائیل قابل مذاکره نیست و هرگز چنین نخواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا ادعا کرد راه حل دو دولت تنها راه حل نزاع فلسطینی اسرائیلی است.!

کدخبر: 951636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟