اهل فیلم بازی کردن نیستیم/ حق مردم کرمانشاه بیشتر از وضع موجود است

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، دکتر محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست با خبرنگاران پایگاه خبری رکنا اظهار کرد: تلاشگران خستگی ناپذیر و اصحاب رسانه با قلم صادق خود، می توانند پیشگامان آگاهی بخشی و تبیین صحیح و هوشمندانه حقایق بوده و در مسیر صیانت از رسالت خطیر خود همواره مدافع مرزهای اعتقادی، منافع ملی، مصالح مردم و مطالبه گران راستین این عرصه باشند.

وی افزود: امسال تقارن پر معنای روز خبرنگار و ماه سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بار دیگر تجلی گر جایگاه مقدس پیام آوری و آگاهی بخشی برای پایداری حق و حقیقت در مقابل غوغاگری و فضاسازی‌های جبهه باطل است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این مکتب تاریخ ساز بزرگترین پیام آور و روایت‌گر زیباترین حقیقت، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بود که با تبیین قیام عاشورا، پیام کربلا را تا ابد به گوشِ جان حق جویان و حقیقت طلبان رساند.

صحرایی ادامه داد: لازم است از تلاش‌های ارزشمند و شرافتمندانه خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان کرمانشاه که همواره یاری گر خدمتگزاران مردم و مطالبه گر رشد و تعالی استان در حوزه‌های مختلف بوده، تقدیر و تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بی شک تعالی و پیشرفت در استان زیبا و پر ظرفیت کرمانشاه، بدون همراهی و هم افزایی رسانه ها به عنوان روایتگر انبوه داشته ها و تبیین گر و روشن کننده مسیر صحیح پیشرفت برای مسوولان و تصمیم گیران میسر نخواهد بود.

مقام ارشد دولت در استان کرمانشاه بیان کرد: امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، خبرنگاران، اصحاب رسانه و تمامی فعالان عرصه خبر و خبررسانی بتوانند بیش از پیش گام‌های اساسی در راه تبیین حقایق، روایت گری برتر و صحیح همراه با روشنگری برداشته و در جنگ نرم رسانه‌ای موفق باشند.

IMG_20230809_115336

دکتر صحرایی در ادامه با ارایه گزارشی از عملکرد کاری خود از بدو انتصاب تا کنون گفت: کرمانشاه ظرفیت بالایی دارد و ما نیز بعنوان خادمین مردم در تلاشیم که بتوانیم مشکلات پیش روی را حل کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی، مردمی سازی را یکی از اولویت‌های خود دانست و افزود: اهل فیلم بازی کردن نیستیم و همان شخصیتی که قبل از استاندار شدن داشتم، اکنون نیز دارم، فاصله ای بین ما و مردم نیست، بصورت روزانه علاوه بر دریافت گزارش مدیران، همراه خانواده در سطح شهر، فروشگاه ها و... حضور پیدا می‌کنم چراکه باید از مشکلات مردم اطلاع، و برای آنان برنامه ریزی کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به دریافت میلیاردها تومان اعتبار از وزارتخانه ها جهت تزریق به پروژه ها، و با بیان اینکه حق مردم کرمانشاه بیشتر از وضعیت موجود است، گفت: در بررسی های مختلف به نتیجه رسیده ایم که موضوع گردشگری برای این استان بسیار مهم بوده و باید برای آن برنامه ریزی کرد چراکه ارزش افزوده آن باتوجه به وجود پتانسیل گردشگری، می‌تواند بخشی از مشکلات اقتصادی و بیکاری استان را حل کند.

دکتر محمد طیب صحرایی در پایان با اشاره به مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی کرمانشاه تاکید کرد: تمامی نهادهای فرهنگی و اجتماعی باید برای رفع این مشکلات پای کار باشند، متاسفانه موازی کاری یکی از موانع پیش روی است که باید با برنامه ریزی درست، نسبت به رفع موانع اقدام کرد.

پیش از سخنان دکتر صحرایی، حسین مسکنه سردبیر پایگاه خبری رکنا در استان کرمانشاه، بخشی از مشکلات استان در حوزه های مختلف را بیان و گزارشی از عملکرد کاری پایگاه خبری رکنا ارائه کرد که مورد تقدیر استاندار کرمانشاه قرار گرفت.

کدخبر: 920263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟