ناصر رفیعی: دیر به فکر فضای گفتمان افتادیم / دشمن جنگ ترکیبی را در خیابان و رسانه دنبال می کند

 استاد دانشگاه و کارشناس امور مذهبی بیان کرد: «دیر به فکر روشنگری و ایجاد فضای گفتمان افتادیم، باید در رسانه ها فضا برای گفت و گو و پاسخ به شبهات ایجاد و از اجرای برنامه های یکسویه خودداری شود.»

به گزارش شفقنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در مراسم بزرگداشت میلاد عبدالعظیم حسنی (ع) در حرم سیدالکریم (ع) افزود: دیر به فکر روشنگری و ایجاد فضای گفتمان افتادیم، باید در رسانه ها فضا برای گفت و گو و پاسخ به شبهات ایجاد و از اجرای برنامه های یکسویه خودداری شود.

وی گفت: راه حل برون رفت از شرایط کنونی کشور ایجاد فضای گفتمان، آگاه سازی و بصیرت است تا به این طریق راه برای جولان دشمنان با شایعه افکنی و جنگ رسانه‌ای مسدود شود.

وی یادآور شد: باید با روشنگری و آگاه سازی افراد به خصوص جوانان را جذب کرد، وقتی چنین کارهایی کمتر انجام می گیرد، مشکلات نیز پیش می آید.

آقای رفیعی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم سه نعمت امنیت، رفاه و آرامش را برای هر انسانی لازم دانسته که نبود آن موجب عذاب فرد است، اظهار داشت: دشمن درست به همین سه نعمت نشانه رفته و با جنگ ترکیبی که به راه انداخته امنیت مردم را به هم ریخته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در عمل با تشدید تحریم ها رفاه مردم و با ایجاد وحشت آرامش مردم را بهم ریخته اند.

وی اضافه کرد: دشمن جنگ ترکیبی را در خیابان و رسانه دنبال می کند و از همین طریق نیز به دنبال بر هم زدن امنیت و آرامش کشور با کارهای بی هدف و کور است.

آقای رفیعی گفت: رژیم غاصب اسرائیل این درگیری را با طرح و برنامه آغاز کرده است، در حالی که می داند براندازی این نظام امکان پذیر نیست.

 


 

کدخبر: 837929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟