روزهای پر التهاب انتخابات آمریکا آغاز شد/ دو هفته سرنوشت ساز

 به گزارش سی ان ان ، یکی از سخت‌ترین رقابت‌های انتخاباتی ایالات متحده در دوران مدرن روزگذشته (سه شنبه) وارد دو هفته پایانی خود شد و ترامپ جمهوری‌خواه در حالی که کامالا هریس ، رقیب دموکرات برای مصاحبه با شبکه ملی آماده شده است، سخنرانی ویژه‌ای را برای رای دهندگان لاتین تبار خواهد داشت.

هر دو کمپین، صد‌ها میلیون دلار برای فشار نهایی برای هر رای دهنده متزلزل و بلاتکلیف که می‌توانند تعادل را به نفع آنها تغییر دهند، تزریق می‌کنند، در کنار نظرسنجی‌هایی که به طور مداوم نامزد‌ های آنها را در آستانه روز انتخابات نشان می‌دهد.

بنابراین گزارش، در این روز های پر التهاب وسرنوشت ساز انتخابات در آمریکا  دو کمپین ترامپ و هریس ، صد‌ها میلیون دلارهزینه کرده اند تا از رقیب پیشی بگیرند و برنده انتخابات شوند.

نتیجه هرچه باشد، آمریکایی‌ها در ۵ نوامبر( 15 آبان ) تاریخ ساز خواهند شد. آنها یا اولین رئیس جمهور زن را انتخاب خواهند کرد - یا اولین مجرم محکوم شده را به کاخ سفید می‌فرستند.

گفتنی است، انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا در تاریخ پنجم نوامبر (۱۵ آبان) با حضور « دونالد ترامپ » رئیس‌جمهور سابق این کشور و نامزد حزب جمهوری‌خواه و «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات برگزار خواهد شد.

صندوق های رای