صدای خرد شدن استخوان های اسرائیل شنیده می شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، محمد معتمدی زاده اظهار داشت: شهادت با فرهنگ مردم لبنان و فلسطین عجین شده است. جایی که رهبران بزرگ را به شهادت می‌رسانند.

وی در ادامه گفت:سی سال پیش وقتی سید عباس موسوی را به شهادت رساندند، سید حسن نصرالله این پرچم را برداشت و دیدیم که حزب الله جدید بسیار قوی‌تر از حزب الله  همان زمان بود. الان هم همین طور است و اگر چه ضایعه تلخ و دردناکی به جهان اسلام وارد شده است، اما این به معنای توقف حزب الله و جبهه مقاومت نیست.

نماینده مردم سیرجان در مجلس دوازدهم ادامه داد: این اقدامات تروریستی موجب انسجام بیشتر کشورهای اسلامی خواهد شد و چنانچه این اتفاق بیفتد، روز مرگ اسرائیل و خرد شدن استخوان هایش نزدیک می شود. البته یکی شدن کشورهای مسلمان کار ساده ای نیست ولی شهادت که هنر مردان خداست، این راه های سخت و صعب العبور را ساده می کند. البته از هم اکنون صدای خرد شدن استخوان های اسرائیل به گوش می‌رسد.

معتمدی زاده تصریح کرد: ایجاد همگرایی یکی از اثرات شهادت رهبران مبارز سیاسی در جهان است ولی صهیونیست‌ها از این مقوله غافل شده اند و به زودی تاوان غفلتشان را می‌پردازند.

وی اقدام متقابل در خصوص شهادت شهید هنیه را نیز منوط به مصلحت و حکتی برشمرد که از سوی نظام اتخاذ می شود .

این نماینده مجلس افزود: اشراف کامل بر تمام ابعاد یک مسئله می تواند برای طرف متجاوز و متخاصم بازدارندگی و یا تنبیه به همراه داشته باشد لذا باید در این مورد به شورای عالی امنیت ملی و مجموعه حاکمیت اعتماد کرد و به وقت مناسب پاسخی سخت و خردکننده به رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل داد.

کدخبر: 1045942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟