نتانیاهو خواهان استمرار جنگ افروزی در منطقه است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، علاءالدین بروجردی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال ورود ایران به جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما همیشه حامی همه جانبه جبهه مقاومت بوده ایم و بر اساس وظیفه شرعی و دینی و مذهبی خود، دفاع از قبله اول مسلمانان را نیز همیشه مورد توجه قرار داده‌ایم لذا عملا همیشه با رژیم صهیونیستی درگیر هستیم. حالا گاهی این درگیری ها مثل وعده صادق به صورت مستقیم بوده و گاهی نیز به صورت غیرمستقیم درگیری داشته ایم و این تقابل تا زمانی که رژیم غاصب در جغرافیای سیاسی منطقه وجود دارد، ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم لارستان در مجلس دوازدهم اظهارکرد: البته اسراییلی ها دنبال این هستند که عرصه جنگ را گسترده تر کنند و حتی پای آمریکا را برای جنگ افروزی به منطقه باز کنند و کشور ما هم با توجه به این نکته مهم، به گونه ای عمل می کند که در نهایت اسراییل بازنده میدان باشد.

بروجردی در پاسخ به این سوال که "آیا اسرائیل وارد جنگ زمینی با لبنان خواهد شد یا نه؟" چنین گفت: بعید نیست زیرا سیاست نتانیاهو، استمرار جنگ است و بر خلاف تمام پیشنهاداتی که از طرف کشورهای دیگر از جمله آمریکا، قطر و کشورهای اروپایی برای پایان دادن به جنگ غزه مطرح شده است، باز هم حزب الله لبنان را هدف قرار داد. لذا با این سیاست حمله زمینی به لبنان بعید نیست ولی اگر دست به چنین حماقتی بزنند حتما تجربیات پیشین آن ها که شکست و ناکامی در برابر لبنان است، تکرار می شود.

کدخبر: 1045890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟