پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح: امروز هیچ اهریمنی جرأت حمله به خاک ما را ندارد

به گزارش رکنا از ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان ، رئیس جمهوردر مراسم امروز رژه نیروهای مسلح در حرم امام(ره) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، بزرگ‌ترین فداکاری‌ها در سرتاسر کشور رخ داد و دشمن در نهایت به ناامیدی رسید.  ارتش و نیروهای مسلح ما، همان‌طور که مولای متقیان حضرت علی (ع) فرموده‌اند، زینت و عزت سرزمین و باعث امنیت ایران بزرگ هستند.

وی ادامه داد: نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و سپاه قدرتمند و تمامی کسانی که می‌توانستند از این کشور دفاع کنند، به میدان آمدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای رزمنده، ارتش قهرمان و سپاه مقتدر، دنیا نتوانست مانع از ادامه مسیر انقلاب ما شود. امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمن اهریمنی حتی فکر تجاوز به خاک ما را در سر نمی‌پروراند.  این عزت و سربلندی به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ما است که توانسته‌اند قدرت نظامی کشور را به حدی برسانند که دیگر به دشمنان نیازی نداریم تا ما را مسلح کنند.

رئیس جمهور با بیان این‌که ما امروز به برکت حضور فرماندهان، نظامیان، ارتشیان، دریاداران که قدرت ما را در هوا، زمین و دریا با عزت و سربلندی حفظ می‌کنند، می‌توانیم با افتخار زندگی کنیم، گفت: وجود این عزیزان باعث عزت و افتخار کشور عزیز ماست و ما به حضور این زینت‌بخشان کشور افتخار می‌کنیم.

وی افزود: امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم.

پزشکیان خاطر نشان کرد: با همین اتحاد، می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند، به جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد.

پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس سخن می‌گفت، تصریح کرد: ما امروز به برکت حضور فرماندهان، نظامیان، ارتشیان، دریاداران که قدرت ما را در هوا، زمین و دریا با عزت و سربلندی حفظ می‌کنند، می‌توانیم با افتخار زندگی کنیم. وی افزود: وجود این عزیزان باعث عزت و افتخار کشور عزیز ما است و ما به وجود این زینت‌بخشان کشور افتخار می‌کنیم.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح، امنیت و آرامش نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم.

وی ادامه داد: می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار، نسل‌کش و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند را با همین اتحاد به جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، رژیم صهیونیستی قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنم. رهبر عزیز انقلاب با تدابیر داهیانه و نگرش عمیق خود باعث این عزت و سربلندی است و ما به وجود این رهبر عزیز افتخار می‌کنیم.

رئیس جمهور در پایان ضمن آرزوی عزت و سربلندی برای همه نیروهای مسلح افزود: تلاش خواهیم کرد تا قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را با تقویت و پشتیبانی از شما عزیزان همچنان حفظ کنیم.

کدخبر: 1042788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟