برخی رفتارهای نمایندگان جریان پایداری برای نظام هزینه‌ساز است

به گزارش خبرنگارپارلمانی رکنا ، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس دوازدهم ، رضا سپهوند تصریح کرد: متأسفانه رفتارهای برخی از اعضای جبهه پایداری در مجلس نشان داد که این‌ها هنوز در فکر تشکیل دولت دوم شهید رییسی هستند در حالی که این فضا و به طور کلی رویکرد نظام تغییر کرده است و مردم هم خواهان تغییر هستند.

وی ادامه داد: این در واقع پیام تمام 16 میلیون نفری است که به پزشکیان رأی ریاست جمهوری دادند و نیز تمام مردمی که رأی هم ندداند ولی شرایط سخت را تاب آوردند. حالا اگر این جریان به رفتارهای خودشان ادامه بدهند، قطعاً رییس جمهور از مسیر خودش خارج می‌شود.

سپهوند افزود: در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد و مردم – خواه آن‌ها که رأی دادند و یا 50 درصدی که رأی ندادند- ناامید می‌شوند و این به دلیل بروز چنین رفتارهایی است که در واقع حرکتی علیه نظام است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مثال در جریان رأی‌گیری برای انتخاب وزرا، این نمایندگان در مورد وزریری که با او زاویه داشتند، همگی به عنوان مخالف ثبت نام می کردند تا روحیه‌ی بقیه‌ی نمایندگان را خراب کنند. در حالی که چننی اقدامی درست نیست و افراد باید بتوانند در فضایی آزاد بیندیشند، انتخاب کنند و رأی بدهند. من امیدوارم این رویه به سرعت اصلاح شود تا حاکمیت تاوان این رفتارهای اشتباه را نپردازد.

کدخبر: 1034233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟