نگاه مجلس به میدری تغییر کرده/ میدری نمایندگان را قانع کرد

به گزارش رکنا، سید نجیب حسینی نماینده مینودشت و یکی از موافقان وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مجلس آقای میدری را به عنوان یک متخصص ،مطلع درموضع مسایل کار و رفاه اجتماعی می شناسد و ابهاماتی که از گذشته وجود داشت  باید در جلسه رای اعتماد بر طرف می شد.

وی افزود:هیچ کس امروز نمی تواند بگوید آقای میدری تخصص مدیریت وزارت رفاه را ندارد و یا اشراف به سازمانهای وابسته به وزارت کار و تجربه کافی را ندارد.

حسینی با اشاره به سخنان خود در صحن علنی مجلس تصریح کرد:بعد از دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد تا الان هیچ کدام از وزرا، تجربه کاری وزارت کار را نداشتند، اما حالا فردی با 8 سال  سابقه معاونت در پست های برنامه ریزی واقتصاد، معرفی شده که قطعا می تواند از پس کارها بر بیاید.

این نماینده استان گلستان گفت: آقای میدری سالها در وزارت رفاه ممارست کرده و نقاط قوت و چالش ها در شرکت ها و بنگاههای اقتصادی را می شناسد، از همه مهمتر در بخش دانشگاهی کشور حضور دارد لذا اعتقاد دارم ایشان می تواند در کابینه دولت موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه بعد از سخنان و دفاعیات میدری در صحن علنی مجلس، نظر نمایندگان حاضر درجلسه تغییرات مثبتی داشته افزود:ایشان باید طی چند روز آینده تلاش بیشتری داشته باشند.

 

 

کدخبر: 1031452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟