بیگلری : شفافیت و تخصص میدری راه را برای شایسته سالاری در وزارت کار باز می کند

به گزارش رکنا، محسن بیگلری نماینده مردم سقز در مجلس دوازدهم ضمن انتقاد به رییس جمهور درخصوص عدم به کارگیری نخبگان توانمند اهل سنت،  اظهار داشت: اگر چه رییس جمهور در این کابینه جایی برای مذاهب و اقوام دیگر همچون کردهای اهل سنت ندیدند، اما به شدت امیدواریم که به وعده خود درباره حضور تمام اقوام و مذاهب در بخش های دیگر دولت استفاده کنند. البته این فقدان در ترکیب کابینه مانع آن نمی شود که توانایی‌ها و ارزش‌های بالای برخی گزینه‌های پیشنهادی فعلی را نادیده بگیریم که به نظرم احمد میدری یکی از آن‌هاست.

بیگلری تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، 8 سال به عنوان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت آقای روحانی بوده است. حالا انتخاب فردی از این جنس که بدنه وزارتخانه را می شناسد و طی مدت معاونت خودش از نزدیک با چالش‌ها و مشکلات آشنا شده است، یک نقطه قوت به شمار می رود و باید این فرصت را مغتنم شمرد.

وی افزود: در عین حال باید توجه داشت که ایشان یک اقتصاددان هستند و وزارت کار با حجم کاری گسترده به فردی نیاز دارد که درک درستی از اقتصاد داشته باشد. آقای میدری در کمیسیون ها توضیح دادند که به هر دو مولفه اقتصاد و رفاه دقت دارند.

کدخبر: 1031389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟