رأی اعتماد مجلس باید بر اساس شرایط کنونی افراد باشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، شهباز حسن پور با حمایت از میدری به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی تأکید کرد: اگر زمانی فردی اشتباهی انجام داده است و خودش هم بر این اشتباه واقف است، چرا باید بر اساس آن اشتباه قضاوت شود؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به مخالفانی که از موضع گیری میدری در مجلس ششم به عنوان دلیل مخالفت خود یاد می کردند، چنین گفت: آیا این درست است که کشور را از خدمات مدیری محروم کنیم که بر تخصص و تجربه و توانمندی او واقف هستیم ولی به خاطر یک اشتباه در بیست و اندی سال پیش، او را از گردونه خارج کنیم در حالی که همه می دانیم که توانایی باز کردن گره های کور وزارتخانه ای با این گستردگی را دارد؟

نماینده مردم کرمان در مجلس دوازدهم ادامه داد: مخالفان میدری چرا به پاسخ رهبری در زمان مجلس ششم مراجعه نمی کنند؟ آیا مقام معظم رهبری با سعه صدر و گذشت از آن اشتباه، فرصت را از افراد گرفتند؟ خیر، این طور نیست.

حسن پور تأکید کرد: از سوی دیگر چرا باید خود را به تغافل بزنیم در حالی که می دانیم استعلام ایشان از دستگاه‌های امنیتی گرفته شده است . لذا همکاران من در مجلس باید به این موضوع توجه کنند و مصلحت کشور را فدای جناح بندی های سیاسی نکنند.

این نماینده مجلس دوازدهم تصریح کرد: افراطی گری و دامن زدن به نزاع های سیاسی بی حاصل فقط کشور را به عقب می‌برد و هیچ سودی ندارد.

کدخبر: 1031233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟