ابراهیم‌پور : میدری مدیری دانا، متخصص و باتجربه است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، فرشاد ابراهیم‌پور تصریح کرد: ایشان البته درکمیسیون‌ها موضع خود را تلویحا اعلام کرده اند ولی اعلام مخالفت صریح در صحن علنی نیز می تواند عاملی موثر در کسب رأی اعتماد باشد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس دوازدهم درباره موضوعاتی نظیر FATF که از منظر پزشکیان در زمره نقاط ضعف کنونی کشور به شمار می رود، گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون های مختلف مجلس حضور یافت و تأکید کرد که با مصوبات مجلس و ساست های کلی نظام هیچ مخالفتی ندارد و در همان مسیر حرکت می کند و تا حالا هم برنامه ای برخلاف این اظهارات ارائه ندادند.

وی به ترکیب تیم اقتصادی دولت نیز اشاره کرد و گفت: اکنون آقای پزشکیان یک استراتژی را مشخص کرند و ذیل این استراتژی ما شاهد حضور آقایان طیب نیا، پور محمدی و گزینه های پیشنهادی اقتصاد و صمت هستیم. اگر رییس کل بانک مرکزی هم بر اساس همین استراتژی انتخاب شود می توان امیدوار بود که اقتصاد کشور به ساحل آرامشی می رسد. این همه یعنی که آقایان با هم، هم‌پیمان شده باشند.

ابراهیم پور ادامه داد: در غیر این صورت با توجه به تفاوت دیدگاه بسیار و تجربه های قبلی که هر یک در این حوزه دارند و البته بعضا با هم در تضاد هم هست، می تواند کار را بسیار مشکل و هماهنگی بین آن ها را سخت کند.

کدخبر: 1031009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟