نصیرپور: دولت پزشکیان، دولت اشتراکی است نه وفاق ملی/ انتقاد داریم اما هنوز کار تمام نشده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، مجید نصیرپور که در صحن علنی نیز انتقادات خود نسبت به رییس جمهور را شفاف و روشن بیان کرده بود، در پاسخ به این سوال که "چرا برخی اصلاح طلبان مجلس انتقادات جدی به کابینه رییس جمهور مطرح کردند؟" چنین گفت: ما قبل از این که پزشکیان رییس جمهور بشود، قسم خورده بودیم که مدافع حقوق مردم باشیم و هیچ زمان به هیچ فردی چک سفیدامضاء ندادیم.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی همچنین کابینه رییس جمهور را کابینه ای اشتراکی خواند و گفت: این کابینه اصلا بر اساس وفاق ملی نیست. وفاق باید بر اساس مانیفست و چارچوبی باشد و تمام اعضای کابینه در موردش توافق داشته باشند و در آن مسیر حرکت کنند.

نماینده مردم سزاب  افزود: دوستانی که الان همراه پزشکیان شده اند ولی به لحاظ فکری با وی تفاوت دارند، چنین تعهدی به رییس جمهور نداده‌اند لذا او (پزشکیان) حتما در اجرا دچار مشکل خواهد شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در عین حال تأکید کرد: هنوز کار تمام نشده است و ما امیدورایم مجموعه ای از نخبگان را در جمع 19 نفره‌ی وزرا ببینیم. هیچ زمان هم راه انتقاد بسته نیست. ما نظراتمان را درهیئت وزیران می گوییم و وقتی هم مستقر شدند، حتما مطالباتمان را پیگیری می کنیم.

نصیرپور درباره ارائه برنامه پزشکیان به مجلس نیز گفت: پزشکیان بدون برنامه نبود. اتفاقا شهید رییسی برنامه ای به مجلس ارائه ندادند ولی ایشان(پزشکیان) برنامه داشت منتها با تأخیر ارائه داد و دیشب بارگذاری شد که عملا کارآمد نبود؛ یعنی به دردی نخورد چون نشد که برای امروز صبح مطالعه کنیم. با این همه در حال بررسی هستیم.

کدخبر: 1030616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟