ایرانی‌ها به‌یاد حاج قاسم سلیمانی بر سر مزار ابومهدی المهندس  رفتند

به گزارش رکنا، وادی السلام ، آرامگاه ابدی بسیاری از بزرگان اسلام، در ایام اربعین حسینی(ع) به مکانی پر از معنویت و احترام تبدیل می‌شود. امسال، همانند سال‌های گذشته، دل‌های عاشق و پر از ایمان به‌سوی مزار شهدای مقاومت، به‌ویژه شهید ابومهدی المهندس و یار دیرینه‌اش، شهید قاسم سلیمانی ، روانه شده ، وایرانی ها هم به یا حاج قاسم بر سر مزار ابو مهدی المندس رفتند.

حادثه تروریستی و شهادت بزرگواران

در حادثه تروریستی روز جمعه، 13 دی ماه 98، که در نزدیکی فرودگاه بغداد عراق و با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا رخ داد، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس قائم‌مقام نیروهای حشدالشعبی عراق و تنی چند از رزمندگان جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل شدند. این حمله، که به یک فاجعه انسانی و سیاسی تبدیل شد، دلیلی شد تا زائران بیشتری برای تجلیل و بزرگداشت این شهیدان بزرگوار به وادی السلام بیایند.

زیارت مزار شهدا

پیکر پاک مجاهد شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش در قبرستان بزرگ وادی السلام نجف اشرف خاک‌سپاری شده است. زائران به‌پاس رشادت‌های این فرمانده جبهه مقاومت بر سر مزار وی حاضر شده با قرائت فاتحه‌ای به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. این حضور، نشانه‌ای از عمق ارادت و عشق مردم به این شهداست که به‌ویژه در این ایام معنوی به‌وضوح قابل مشاهده است.

منبع : تسنیم

کدخبر: 1030610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟