پزشکیان در تشکیل دولت ملی موفق می‌ شود / رفع فیلترینگ هزینه‌ ها را کاهش می‌ دهد

به گزارش رکنا، رمضانعلی سنگدوینی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رکنا توفیق مسعود پزشکیان در تشکیل دولت ملی را محتمل خواند و گفت: به نظر من فرصتی فراهم شده تا همه اقشار و احزاب سیاسی در دولت آقای پزشکیان حضور پیدا کنند و یک دولت ملی به معنای واقعی تشکیل شود.

نماینده مردم آقلا و گرگان در مجلس دوازدهم با اشاره به سابقه رییس جمهورمنتخب به عنوان نماینده و نایب رییس مجلس شورای اسلامی و همچنین وزیر دولت اصلاحات، گفت: کارنامه ایشان نشان می‌دهد که ذوب در ولایت است لذا دیگر بحث تندرو و کندوری باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند موفقیت پزشکیان، موفقیت ایران است. بر این اساس و مطابق تفکراتی که رییس جمهور منتخب مردم دارد و بارها آن را در مناظره‌ها نیز اعلام کرد، همه باید برای تشکیل دولت ملی به ایشان کمک کنند.

سنگدوینی در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی فضای حاکم بر مجلس برای رأی اعتماد به وزرا، چنین گفت: اگر ما هم در مجلس ادعای ولایت پذیری وولایت مداری داریم، پس باید به ایشان در تأیید کابینه ای وحدت آفرین کمک کنیم. به نظرم آقای قالیباف نیز در این راستا همراه دولت آقای پزشکیان خواهد بود.

رفع فیلترینگ به کاهش هزینه های کشور کمک می‌کند

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم درباره رفع فیلترینگ- که با ارائه طرحی دوفوریتی به هیئت رییسه مجلس به جیان افتاده است- اظهار داشت: بدون تردید فیلترینگ هزینه های بسیاری بر کشور تحمیل کرد و اشتغال خانواده های زیادی را در معرض خطر و نابودی قرار داد لذا برداشتن فیلترینگ گامی در راستای ایجاد اشتغال و کاهش هزینه های کشور در ابعاد مختلف خواهد بود.

وی تصریح کرد: در پاسخ به برخی که نگران حریم و امنیت خانواده هستند نیز باید گفت که خانواده ها خودشان با آگاهی سازی و آگاهی بخشی می توانند کودکان را مدیریت کنند و به این دلیل نمی توان مردم را با محدودیت مواجه و بازار کاسبان فیلترشکن ها را داغ‌تر کرد.

کدخبر: 1022334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟