رفع فیلترینگ مطالبه عمومی جامعه است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ،در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس ، محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان طی تذکری با انتقاد به عدم اعلام وصول طرح دوفوریتی رفع فیلترینگ، رییس مجلس را عامل وتوی این طرح برشمرد.

بدری نماینده مردم اردبیل نیز با بیان این که" فیلترینگ فقط به کام کاسبان فیلترینگ خوش آمده است" چنین گفت: نظر شخصی من این است که فیلترینگ اهدافی را که در نظر داشت محقق نکرد بلکه فقط اسباب کاسبی و گردش مالی بیش از 50 هزار میلیاردتومانی را برای عده‌ای خاص فراهم کرد که از راه فروش فیلترشکن ها به ثروت های هنگفت و بادآورده رسیدند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شوررای اسلامی با تأکید بر این که" مجلس باید برای رفع فیلترینگ همراهی کند" تصریح کرد: من این موضوع را بارها در مجلس یازدهم نیز تذکر دادم. این موضوع به نفع کشور نیست. ما می توانیم همچون گذشته، زمینه استفاده مردم از پلتفرم های خارجی را فراهم کنیم تا آزادی های مشروع مردم زیر سوال نرود و کسب و کارها معطل نشوند.

فضای مجلس برای همراهی با پزشکیان آماده است

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع همراهی مجلس با پزشکیان در رأی اعتماد به وزرا پرداخت و گفت: با توجه به شناختی که از شخصیت آقای پزشکیان دارم، به نظرم شاخص‌های رهبری در تعیین وزرا را به دقت لحاظ می‌کنند. مجلس هم با در نظرگرفتن توانمندی، برنامه و شاخص‌های مورد نظر رهبری، مشکلی برای رأی اعتماد ندارد. در واقع همراهی و تعاملی که در فرمایشات رهبری و در واقع با دولت بوده تکلیفی است که بر دوش مجلس گذاشته شده است.

کدخبر: 1022020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟