امیدوارم گفتمان پزشکیان غالب شود /  بعضی از کمیته های شورای راهبری فراجناحی عمل نمی‌کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا، نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم به بیان گزاره های پزشکیان در تشکیل دولت چهاردهم پرداخت و گفت: صداقت، روراستی با مردم، شنیدن و تصمیم گیری‌های کارشناسانه، فراجناحی بودن و ولایت پذیر بودن از گزاره های آقای پزشکیان است که امیدوارم همین گفتمان غالب شود و فضای دولت را پوشش دهد.

وی افزود: این بدان معناست که حلقه های تکراری همیشگی باید گسسته و کمرنگ شوند.

رفیعی ادامه داد: به هر حال دوستانی بودند که در زمان انتخابات به ایشان کمک می کردند و الان هم در برخی کمیته ها هستند. من نمی‌دانم آقای پزشکیان تا چه اندازه در جزییات برنامه های کمیته ها قرار دارند ولی برخی از این ها(کمیته ها) فراجناحی عمل نمی کنند. ای کاش کمی فضا را بازتر می کردند تا همه تفکرات را ببینند و دربربگیرند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در عین حال تأکید کرد: در نهایت این شخص آقای پزشکیان است که تصمیم می گیرد و ما به تصمیم ایشان احترام می گذاریم.

وی در خصوص فضای کلی مجلس درباره رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی رییس جمهور منتخب نیز گفت: برای ما فصل الخطاب، بیانات رهبری است. وقتی ایشان می فرمایند موفقیت پزشکیان، موفقیت کشور است و خواستار تعامل حداکثری و کمک به دولت هستند، مجلس هم در همین راستا قدم برمی دارد. ما هم باید برای موفقیت کشور حرکت کنیم و به همین دلیل فضای مجلس در این باره مثبت است و مشکل خاصی برای رأی اعتماد به وزرای رییس جمهور منتخب نخواهیم داشت.

کدخبر: 1022017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟