گزارش لحظه به لحظه از حضور شخصیت‌ ها در انتخابات ریاست جمهوری 1403

به گزارش رکنا ، اخذ رای از رای‌دهندگان مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز-جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در شعب اخذ رای سراسر کشور از  کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آن‌ها  ۱۸  سال تمام باشد - یعنی متولدین روز ۱۵ تیر ۱۳۸۵ - و قبل از آن با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند انجام خواهد شد.

رای دهندگان خارج از کشور می‌توانند با ارائه گذرنامه معتبر خود نیز رای دهند.ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی، الزامی است.

رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای رای دادند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رای خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رای گیری برای دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینه امام خمینی و در حضور خبرنگاران داخلی  و خارجی رای خود را به صندوق انداختند.

در ادامه این گزارش اخبار مربوط به حضور شخصیت های مختلف لشکری و کشوری پای صندوق رای را مرور می کنید.

ناطق نوری

ناطق‌نوری در انتخابات شرکت کرد

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در ساعات اولیه رای گیری با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات شرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

احمد وحیدی

وزیر کشور رای داد

وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداختند.

احمدی وحیدی و محمدتقی شاهچراغی در دقایق اولیه شروع رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق مستقر در وزارت کشور انداختند.

رئیسی ستاد انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور محمدتقی شاهچراغی

سردار حاجی زاده

سردار حاجی زاده فرمانده هوفضای سپاه

سردار حاجی زاده پس از آنکه رای خود برای دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاتس جمهور ی را به صندوق انداخت، تاکید کرد : از مردم رای گیری موجب اقتدار است، یک خواهش دارم که تنبلی نکنند. شاید انتقاداتی هم باشد، اما هر رای مانند یک تیر موشک است.

وی ادامه داد: رأیی که ملت شریف ایران در صندوق می‌اندازند، به افزایش قدرت، اقتدار و هویت ایران در منطقه و دنیا کمک می‌کند.

قالیباف

قالیباف در حرم امام رضا (ع) رأی خود را به صندوق انداخت

رئیس مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

محمدباقر قالیباف صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حرم امام رضا (ع) در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

جهانگیری

جهانگیری در انتخابات شرکت کرد

معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات شرکت کرد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

63091751

شرکت عارف در انتخابات ریاست جمهوری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رای خود را به صندوق انداخت.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان که به همراه همسر خود در حسینیه جماران حضور پیدا کرد، رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

وزیر ارتباطات

زارع‌پور در انتخابات شرکت کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

عیسی زارع‌پور در ساعت اولیه رای‌گیری با حضور در ستاد انتخابات کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

واعظی

واعظی در انتخابات شرکت کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم در انتخابات شرکت کرد.

صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ محمود واعظی به همراه همسرش از همان دقایق ابتدایی شروع انتخابات با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری دوره چهاردهم به صندوق انداخت.

محسنی اژه ای

رئیس قوه قضاییه در انتخابات شرکت کرد

رئیس قوه قضاییه با حضور در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با حضوردر شعبه مسجد لرزاده در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

مخبر

مخبر در انتخابات شرکت کرد

سرپرست ریاست جمهوری در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

محمد مخبر در ساعت اولیه رای‌گیری با حضور در ستاد انتخابات کشور و با همراهی وزیر کشور و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

آملی لاریجانی

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رای خود را در صندوق انتخابات انداخت

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح جمعه - ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار شد؛ در این مرحله مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل عدم کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافتند.

دهقان

دهقان: میزان مشارکت مردم در انتخابات نقش تعیین‌کننده دارد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: چه میزان مشارکت و چه میزان رایی که مردم می‌دهند نقش تعیین کننده دارد.

حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه ارشاد تهران در  مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

دهقان پس از مشارکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، بیان کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار می رود آنچه که خواسته و مطالبه مردم و رهبری است را عینا عمل کند. در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی باید پیرو خط رهبری بوده و مطالبات مردم را محقق کند.

وی در ادامه اظهار کرد: چه میزان مشارکت و چه میزان رایی که مردم می دهند نقش تعیین کننده دارد.  این حضور نشانگر وحدت، انسجام و مطالبه جمعی جامعه است. این حضور مردم دست مایه قوی است برای فردی که انتخاب می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه تصریح کرد: توصیه بنده به رئیس جمهور منتخب این است که از خدا بترسد و برای مردم کار کند.

میراحمدی

میراحمدی در انتخابات شرکت کرد

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

مجید میراحمدی در ساعت اولیه رای‌گیری با حضور در ستاد انتخابات کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

علی مطهری

مطهری در انتخابات شرکت کرد

نایب رئیس مجلس دهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات شرکت کرد.

علی مطهری نماینده سابق مردم تهران در مجلس و نایب رئیس مجلس دهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

هادی طحان نظیف

سخنگوی شورای نگهبان رای خود را در صندوق انداخت

سخنگوی شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار شد؛ در این مرحله مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل عدم کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافتند.

آیت الله مدرسی یزدی

آیت‌الله مدرسی یزدی رای خود را در صندوق انداخت

عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رای خود را در صندوق انداخت.

آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری صبح جمعه - ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار شد؛ در این مرحله مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل عدم کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافتند.

خدائیان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در انتخابات شرکت کرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت کرد.

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را در صندوق انداخت.

چمران

چمران رای خود را به صندوق انداخت

رئیس شورای شهر تهران رای خود را به صندوق انداخت.

مهدی چمران ،رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مسجد پیامبر اعظم رای خود را به صندوق انداخت.

وی ضمن دعوت از شهروندان برای مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات، تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و پاسداری و صیانت از این دستاورد عظیم و سترگ، وظیفه ای همگانی است.

چمران تاکید کرد:  انتخاب رئیس جمهوری پاک دست ،صادق، کارآمد و معتقد به مبانی اسلام و انقلاب، مسئولیت سنگین امروز ما برای تداوم روش و منش رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی است و ضامن اقتدار، امنیت و آسایش کشور می باشد.

آیت الله نوری همدانی

آیت‌الله نوری همدانی رأی خود را به صندوق انداخت

قم آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

آیت الله العظمی نوری همدانی، صبح امروز با حضور در کنار صندوق سیار ۱۷۳ پس از طی فرایند اخذ تعرفه، رأی خود را به صندوق انداخت و در سخنانی کوتاه در مورد تاثیر حضور گسترده مردم در حل مشکلات کشور گفت: ان شاءالله تعالی همه مردم کمک کنند تا فردی که رئیس جمهور می شود همه مشکلات را حل نماید.

سیدحسن خمینی

سیدحسن خمینی رای خود را در صندوق انداخت

سیدحسن خمینی در انتخابات رباست جمهوری شرکت کرد.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام راحل به همراه پسرش سیداحمد خمینی با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

خاتمی

سید محمد خاتمی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

دختر امام راحل

شرکت دختر امام راحل در انتخابات

دختر امام راحل در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

صدیقه مصطفوی دختر بزرگ امام خمینی (ره) با حضور در حسینیه جماران، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

آخوندی

آخوندی در انتخابات شرکت کرد

وزیر راه و شهرسازی دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات شرکت کرد.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت های یازدهم و دوازدهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

عراقچی

عراقچی رأی خود را به صندوق انداخت

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی رای خود را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

«سید عباس عراقچی» دبیر شورای راهبردی روابط خارجی با حضور در مسجد امام صادق (ع) میدان اقدسیه، رای خود را به صندوق انداخت.

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ابراز داشت: شاید هیچ زمانی مثل این بار «رای من، رای تو، رای ما» تا این حد تاثیرگذار نبوده است.

جنتی

آیت‌الله جنتی رای خود را در صندوق انداخت

دبیر شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار شد؛ در این مرحله مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل عدم کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافتند.

مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان در انتخابات شرکت کرد

مسعود پزشکیان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

مسعود پزشکیان با حضور در مدرسه عاشورای قلعه‌حسن‌خان، در انتخابات شرکت کرد.

محمدجواد ظریف، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را همراهی می کرد.

سعید جلیلی

سعید جلیلی در انتخابات شرکت کرد

سعید جلیلی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شرکت کرد.

سعید جلیلی با حضور در مسجد جامع قرچک، در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شرکت کرد.

فرزین

شرکت رئیس‌کل بانک مرکزی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس‌کل بانک مرکزی صبح امروز در اولین ساعت آغاز رأی‌گیری مرحله دوم «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق اخذ رای مستقر در امام‌زاده صالح انداخت.

محمدرضا فرزین-رئیس‌کل بانک مرکزی- در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر آثار افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: رای مردم در انتخابات پرشور، قطعا پشتوانه بسیار مناسبی برای اقدامات و تصمیمات رئیس‌جمهور در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به مذاکرات مختلف مقامات ایران در عرصه بین‌المللی در راستای استیفای حقوق مردم و تامین منافع ملی تصریح کرد: شکستن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و افزایش قدرت اقتصادی به همراه استحکام و موفقیت بیشتر در مقابل دشمنان، نتیجه مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات است.

جهرمی

آذری جهرمی در انتخابات شرکت کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

محمدجواد آذری جهرمی با حضور در حسینیه جماران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

حسینی

حسینی در انتخابات شرکت کرد

مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌جمهور شهید با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت کرد.

سیدمحمد حسینی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در  مرحله دوم انتخابات چهادهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

وزیر ارشاد در تالار وحدت رأی داد

محمدمهدی اسماعیلی با حضور در تالار وحدت، رأی خود را به صندوق انداخت و از هنرمندان دعوت کرد که پای صندوق رأی بیایند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دقایق ابتدایی آغاز رأی‌گیری از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در تالار وحدت تهران حضور داشت و با حاضران به گفت‌وگو نشسته بود.

او سپس با حضور در جمع خبرنگاران، به آن‌ها خسته نباشید گفت و هنرمندان را به رأی‌ دادن در انتخابات دعوت کرد.

پس از آن، محمدمهدی اسماعیلی در صف طولانی تشکیل شده برای رأی دادن در تالار وحدت ایستاد تا رأی خود را به صندوق بیاندازد.

کرباسچی

 کرباسچی، دبیرکل سابق کارگزاران با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت کرد.

صادقی

صادقی در انتخابات شرکت کرد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات شرکت کرد.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس دهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

کوابکیان

کواکبیان رای داد

دبیرکل حزب مردم سالاری در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

مصطفی کواکبیان نماینده ادوار مجلس امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

زاکانی

زاکانی در انتخابات شرکت کرد

شهردار تهران در دومین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم مشارکت کرد.

علیرضا زاکانی با حضور در مسجد میرزا عیسی، در دومین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداخت.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از ساعت هشت صبح امروز با رقابت میان آقایان دکتر مسعود پزشکیان و دکتر سعید جلیلی در سراسر کشور آغاز شده است.

رادان

رادان رای داد

فرمانده فراجا در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

دقایقی پیش سردار احمدرضا رادان با حضور در مسجد مالک اشتر فراجا در مرحله دومین انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از ساعت هشت صبح امروز با رقابت میان آقایان دکتر مسعود پزشکیان و دکتر سعید جلیلی در سراسر کشور آغاز شده است.

فخاری

حضور استاندار تهران در مسجد لرزاده

استاندار تهران با حضور در شعبه مسجد لرزاده ضمن بازدید از روند برگزاری انتخابات در این شعبه رای خود را به صندوق انداخت.

علیرضا فخاری با حضور در شعبه مسجد لرزاده در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

مکارم شیرازی

آیت الله مکارم شیرازی رأی خود را به صندوق انداخت

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

 آیت الله ناصر مکارم شیرازی ۱۵ تیر با حضور در پای صندوق اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق انداخت.

این مرجع تقلید پس از شرکت در فرآیند انتخابات ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات در پاسداری از نظام اسلامی، بر اهمیت حضور در پای صندوق رأی و حضور حداکثری تأکید کرد.

یاسر خمینی

شرکت یاسر خمینی در انتخابات

سیدیاسر خمینی برای انتخابات چهاردهمین دوره رباست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدیاسر خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه جماران، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

همتی

همتی رای داد

رئیس بانک مرکزی در دولت دوازدهم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

عبدالناصر همتی امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

اسلامی

محمد اسلامی رای خود را به صندوق انداخت

رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در مسجد جامع لویزان رای خود را به صندوق انداخت.

محمد اسلامی پیش از ظهر روز جمعه با حضور در مسجد جامع لویزان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت و رای خود را به صندوق انداخت.

نوری

نوری: حضور حداکثری در انتخابات جشن همگانی است

حمید نوری با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

حمید نوری، دادیار سابق قوه قضائیه که در سوئد بازداشت شده بود و اخیرا بعد از پنج سال اسارت به کشور بازگشت، با حضور در حسینیه‌ ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات حال حاضر بسیار حساس و پیچیده است. همان طور که بازگشت ناگهانی من به کشور یک جشن ملی شد، حضور حداکثری مردم در این انتخابات نیز یک جشن همگانی است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی تلاش کردند حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ کنند اما مردم ما هوشیار هستند و به موقع در پای صندوق های رای حاضر شدند. حتی مردم منتقد و گلایه مند کشور نیز فهیم هستند.

حمید نوری خطاب به مرددین حضور در انتخابات گفت: حمید نوری را ببینید. بعد از پنج سال اسارت به کشور بازگشت و این نشان از عزت کشور بود ‌ لطفا پای صندوق ها بیایید و شکوه آفرینی کنید. در این دو هفته که به کشور بازگشتم فشار اقتصادی را حس کردم اما مردم در انتخابات شرکت کنند و دشمن را مایوس کنند. هر مشکلی هم که باشد مردم باهم می‌توانند آن را حل کنند.

نوری در پایان درباره کسانی که در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور مانع رای دادن برخی از ایرانیان شده بودند، گفت: رفتار این افراد به خوبی ذات آنان را نشان داد و مردم فهمیدند چه کسانی داعیه حکومت بر مردم ایران را دارند.

علی بهادری جهرمی

سخنگوی دولت رای داد

سخنگوی دولت در مسجد نارمک رای خود را صندوق انداخت .

علی بهادری جهرمی در مسجد نبی نارمک رای خود را به صندوق انداخت.

علی باقری رای خود را صندوق انداخت

سرپرست وزارت امور خارجه در انتخابات شرکت کرد.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز  با حضور در ستاد انتخابات خارج از کشور در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

شمخانی

شمخانی رای خود را به صندوق انداخت

مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب با حضور در یکی از حوزه‌های رای‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

دریابان علی شمخانی مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب با حضور در یکی از حوزه‌های رای‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

غرضی

غرضی در انتخابات شرکت کرد

غرضی فعال سیاسی رای خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

سید محمد غرضی با حضور در حسینیه جماران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

زیباکلام در انتخابات شرکت کرد

صادق زیباکلام با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

صادق زیباکلام فعال سیاسی و استاد دانشگاه ظهر امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه ارشاد در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

زیبا کلام در پاسخ به سوالی در توصیه‌ای به مرددین حضور در انتخابات عنوان کرد: در نتیجه رای دادن ما ممکن است تغییری بوجود آید اما در نتیجه رای ندادن قطعا اتفاقی نخواهد افتاد.

دادستان کل کشور

دادستان کل کشور: تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده شده کم است

دادستان کل کشور با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: گزارش‌های متعددی به دادستانی کل کشور رسیده است که اکثر این گزارش‌ها یا مستند نبود و اگر هم دارای مستندات بوده با تذکر رفع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد، دادستان کل کشور با حضور در امامزاده صالح (ع) در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

دادستان کل کشور در حاشیه شرکت در انتخابات در رابطه با تخلفات انتخاباتی گفت: گزارش‌های متعددی به دادستانی کل کشور رسیده است که اکثر این گزارش‌ها یا مستند نبود و اگر هم دارای مستندات بوده با تذکر رفع شده است.

وی با بیان اینکه دور اول انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده شده، کم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد گفت: رئیس جمهور آینده باید به وظایف و تکالیفی که قانون اساسی برای رئیس جمهور در نظر گرفته است دقیقا عمل کند. همچنین در سوگندنامه رئیس جمهور که باید در مجلس قرائت کند ۱۰ وظیفه برای رئیس جمهور در نظر گرفته شده است که باید به این سوگندنامه عمل کند.

پورمحمدی

پورمحمدی در انتخابات مشارکت کرد

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی با حضور در «مصلای مهرشهر» رای خود را به صندوق انداخت و در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت کرد.

علی لاریجانی

علی لاریجانی رای خود را در لاریجان آمل به صندوق انداخت

«علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در شعبه اخذ رای در روستای ییلاقی «لوط» از توابع بخش کوهستانی لاریجان آمل رای خود را برای انتخاب دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهور ایران به صندوق انداخت.

علی لاریجانی جمعه هفته گذشته نیز در مسجد روستای ییلاقی «لوط » رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد.

لاریجانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزدی خود را اعلام کرده بود، اما صلاحیتش از سوی شورای نگهبان تایید نشد.

بخش کوهستانی لاریجان آمل یکی از ۵ بخش درتقسیمات جغرافیایی شهرستان آمل است که درمسیر جاده هراز به تهران واقع شده ودارای دو شهررینه وگزنک است وبیش از ۸۰ روستا و حدود ۲۰ هزار نفرجمعیت بومی دارد.

برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۳۶۹ شعبه اخذ رای درشهرستان ۴۲۰هزارنفری آمل تعیین شده که ازاین شمار  حدود ۲۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درشهرستان آمل بیش از۴۰ درصد درانتخابات شرکت کردند.

مهدی کروبی رأی خود را به صندوق انداخت

مهدی کروبی

وزیر آموزش و پرورش رای خود را به صندوق انداخت

وزیر آموزش و پرورش
کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در صفوف رای‌گیری مرحله‌ دوم انتخابات ریاست جمهوری در محل امام‌زاده صالح(ع)



دکتر ولایتی، رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت


دکتر ولایتی

کدخبر: 1015182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟