بدون رفع اختلافات داخلی و ایجاد وفاق ملی، اقتصاد سامان نمی‌گیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، شهباز حسن‌پور در واکنش به نخستین مناظره نامزدهای انتخاباتی در دور دوم مناظره‌ها گفت: هر دو کاندیدا سعی کردند رویکرد خود در مواجهه با چالش‌های مهم اقتصادی در ابعاد داخلی و خارجی را تبیین کنند. البته از آن جا که در دنیای امروز، اقتصاد بر بستر سیاست شکل می‌گیرد، مدل ارتباطی با جهان پیرامون مان نیز بسیار مهم است و همان طورکه اشاره کردند اگر وفاق ملی نباشد، این ارتباط کار سختی می‌شود و به تبع آن حل مشکلات اقتصادی هم پیچیده‌تر خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس  یازدهم افزود: دعواها و شعارهای سیاسی برای مردم آب و نان نمی‌شود مردم باید اثرات شعارها را سر سفره‌های خود ببینند. این گشایش‌ها در سایه رفع اختلافات و کینه‌توزی‌های داخلی میسّر می‌شود.

رییس فراکسیون اصناف مجلس یازدهم ،افزود: الان در موضوعات متعددی همچون اشتغال، ثبات اقتصادی، حجم سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، ناترازی انرژی ، رکود تورمی، نرخ ارز و ... دچار چالش‌های جدی هستیم. بدون شک نامزدی موفق به جذب آرای خاکستری می‌شود که به صراحت و شفاف به مرد م بگوید برای حل این مشکلات چه می‌کند و چه آینده‌ای برای ایران و جوانان ایرانی ترسیم می‌کند.

حسن‌پور در عین حال تصریح کرد: با وجود برخی موضع‌گیری های صریح در موضوعاتی همچون دیپلماسی اقتصادی و سیاست خارجی، هر دو نامزد اخلاق را رعایت کردند در حالی که در دور اول مناظره‌ها شاهد برخی بداخلاقی‌ها بودیم.

کدخبر: 1014334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟