پزشکیان: دعوای ما برسر قدرت است نه عدالت!

به گزارش رکنا ، مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:این همه مشکلات در جامعه رخ داده اما هیچکس گردن نمی گیرد. پس مقصر کیست ؟ هیچ جریانی بدون علت نیست و اگر مقصریم بررسی کنیم که دیگر تکرار نکنیم و از مردم عذرخواهی کنیم.

جبهه اصلاحات من را معرفی کرده است. من به همه گفتم که اصولی دارم و اگر برای رسیدن عدالت اصلاحات نباشد به مقصد نمی رسد. ما باهم اختلاف می کنیم برای اینکه روشنی لازم را نداریم.

هر کس از دید خود شد یار من! هر کس می گوید حق با من است. یک عده از اصولگرایان خیلی تند هستند.

اگر من بدم شما خوب باش! هر دو طرف تند می روند و به جای اینکه نگاه هایشان را مشترک کنیم روز به روز شکاف ها را عمیق تر می کنیم.

مردم امروز در رابطه با ما حرف های خوب نمی زنند. ما چه کردیم که مردم از ما راضی نیستند؟! رسول خدا دشمنان جانی را با هم برادر کرد. ما باید با هم مشترک باشیم.

من دیدگاه خود را اعلام می کنم و دیگری هم اعلام می کند و جامعه هر کدام را بخواهد انتخاب می کند.

دعوا بر سر چیست؟! چرا امام زمان نمی آید؟! اگر خدا می خواست که همه ما را مسلمان می کرد! من نباید به زور بگویم من را بخواه! مشکل این است که هیچکدام عدالت را رعایت نکردیم.

من اشتباه می کنم شورای نگهبان چرا امضا می کند؟! مدرسه ای که در شهرستان های روی جنگ خوابیده شاگردانش در کپر خوابیده اند!!! بعد در تهران یک سال تحصیل صد میلیون هزینه دارد.

ما بیخود با هم دعوا می کنیم. دعوای ما برسر قدرت است نه عدالت!

 

کدخبر: 1010154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟