فیلم جواب کوبنده تهیه‌کننده آلبوم «مهستی» به «مریم حیدرزاده»  ! / شادمهر عقیلی کلا بی گناه ! هم پول زیاد گرفتی هم تهمت می زنی !

این تهیه کننده فایلی ویدئویی از سخنان خود را منتشر کرده است که در آن به تندی ادعاهای مریم حیدرزاده را با سند و مدرک تکذیب کرده است

منوچهر خوش زبان تهیه کننده آلبوم «از خدا خواسته» خانم « مهستی » در بخشی از این ویدئو گفته: «آقای رامین زمانی درباره انتشار این آلبوم خبر داشتند و اصرار کردند که پیش از انتشار آلبوم موارد مالی تسویه شوند. ما درخواست های مالی ایشان را پذیرفتیم. همان موقع بصورت کامل این تسویه مالی صورت گرفت و حتی بسیار بیشتر از عدد عرف این روزها، این خانم از ما پول گرفتند.»

مدیر کمپانی «نوامدیا» همچنین خاطر نشان کرده: «ما در جلساتی خطاب به خانم حیدرزاده اعلام کردیم که خواننده این آلبوم خانم مهستی هستند و ایشان به هر حال در موسیقی ایران جایگاه مهمی دارند اما خانم حیدرزاده در همان لحظه گفتند: هیچ جذابیتی برای من ندارد که خواننده چه کسی است! عین دیالوگ خانم حیدرزاده این بود!».

او گفت: «این ماجرا هیچ ربطی به شادمهر عقیلی نداشته و ندارد. ایشان فقط آهنگساز آلبوم بودن و شما هم بخاطر اینکه این سالها نبودید، با این حاشیه سازی ها در تلاش برای مطرح شدن هستید.»




وبگردی