خرید و فروش معروف ترین میم کوین های بازار ارز دیجیتال

 

این ارزها علی رغم ماهیت ناپایداری که دارند سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند.

در این مقاله بررسی می‌کنیم که آیا خرید و فروش معروف ترین میم کوین های بازار ارز دیجیتال کار مناسبی است یا خیر. همچنین تعدادی از میم کوین‌های معروف و معتبر برای سرمایه‌گذاری را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری روی میم کوین‌ها را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

آیا معامله میم کوین ها مناسب است؟

میم کوین‌ها از جمله ارزهایی هستند که سود دهی خوبی به همراه دارند با این حال دارای ریسک بالایی نیز هستند. به همین جهت برخی از افراد سرمایه‌گذاری روی میم کوین‌ها را یک کار خطرناک و نادرست می‌دانند. اما برخی از افراد معتقد هستند که میم کوین‌ها یک فرصت ایده‌آل برای کسب سود بیشتر هستند.

در حالت کلی اگر بتوانید میم کوین‌های معتبر بازار را شناسایی کنید و به‌صورت اصولی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید بدون شک این کار سود خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. پس باید قبل از خرید و فروش میم کوین‌ها به خوبی روی آن‌ها تحقیق کنید و سپس هوشمندانه روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. در چنین شرایطی معامله میم کوین‌ها یک کار مناسب و با ریسک پایین‌ خواهد بود.

معروف ترین میم کوین های بازار ارز دیجیتال کدامند؟

در این بخش یک فهرست دقیق و کامل از بهترین میم کوین‌های سال 2023 را برای شما جمع آوری کردیم. این لیست پس از تحقیقات کامل و با تجزیه و تحلیل بازار و با استفاده از نظر کارشناسان تهیه شده‌اند. در دست داشتن این لیست به شما کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به میم کوین‌ها داشته باشید و هوشمندانه‌تر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به‌طور کلی بهترین و معروف‌ترین میم کوین‌های بازار ارز دیجیتال عبارت‌اند از:

1- دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین

دوج کوین به‌عنوان اولین و بهترین میم کوین بازار کریپتو شناخته می‌شود. این ارز جذاب در سال 2013 با هدف شوخی و ادای احترام به یک سگ راه‌اندازی شد. اما برخلاف تصورات توانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند و سوددهی خوبی به همراه داشته باشد. این میم کوین قدرتمند هیچ محدودیتی در تعداد کوین‌های عرضه شده ندارد و همین موضوع سبب می‌شود که استخراج راحت‌تری داشته باشد.

پس از حمایت ایلان ماسک از ارز دیجیتال دوج کوین، شاهد افزایش قیمت آن بودیم و خیلی از معامله‌گران توانستند از طریق دوج کوین میلیاردر شوند. دوج کوین طرفداران بسیار زیادی دارد به طوری که علاقه‌مندان به آن را ارتش دوج می‌نامند.

2- شیبا اینو (Shiba Inu)

شیبا اینو در آگوست سال 2020 به‌عنوان رقیب دوج کوین به بازار کریپتو معرفی شد. این ارز روی بلاک چین اتریوم قرار دارد و از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند. شیبا اینو توسط فردی ناشناس به نام ریوشی پایه‌گذاری شده است و قصد دارد که رقیب خود یعنی دوج کوین را شکست دهد.

هدف شیبا اینو ایجاد یک جامعه غیرمتمرکز از دارندگان شیبا است که بتوانند توکن‌های خود را به‌راحتی تبدیل کنند و در تصمیم‌گیری های حاکمیتی شرکت نمایند. نوسانات بالای شیبا اینو سبب شد که این ارز سود قابل توجهی به همراه داشته باشد و توجه کاربران را به سمت خود جلب کند.

3- پپه کوین (PEPE)

پپه کوین

پپه یکی دیگر از میم کوین‌های معروف بازار است که اخیرا مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این پروژه دارای 420 تریلیون توکن است که در حال حاضر بیش از 90 درصد آن به بازار عرضه شده‌اند. قیمت پپه در این مدت زمان کوتاه رشد خوبی را تجربه کرده و همین موضوع سبب شده است که کاربران بیشتری روی پپه سرمایه‌گذاری کنند.

4- بون شیبا سواپ (BONE)

بون توکن بومی شیبا سواپ، یک بازار ساز خودکار (AMM) و یک صرافی غیرمتمرکز است که در ماه مه 2021 روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) مستقر شده است. BONE به‌عنوان یکی دیگر از ارزهای دیجیتال بومی اکوسیستم شیبا، طیف وسیعی از برنامه‌های دیفای را تامین می‌کند. این میم کوین جذاب از محبوبیت بالایی برخوردار است و دارای حداکثر حجم عرضه 250 میلیون توکن است که در حال حاضر 229 میلیون از آن‌ها در حال گردش هستند.

5- فلوکی (Floki)

فلوکی

فلوکی اینو یکی دیگر از میم کوین‌های معروف بازار است که خود را به‌عنوان یک جنبش معرفی می‌کند. این میم کوین از سگ شیبا اینو ایلان ماسک الهام گرفته شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

طرفداران فلوکی اینو با نام وایکینگ‌های فلوکی شناخته می‌شوند. صرافی غیرمتمرکز اختصاصی فلوکی اینو از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی همچون قابلیت استیکینگ، مبادله و فعالیت‌های فارمینگ پشتیبانی می‌کند. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا فلوکی خواهان بیشتری داشته و بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. نکته قابل توجه درباره فلوکی این است که کاربران با شرکت در بازی متاورسی Valhalla و ایجاد آواتار می‌توانند توکن‌های فلوکی تولید کنند.

معروف ترین میم کوین‌های بازار را کجا خرید و فروش کنیم؟

میم کوین‌ها جزو ارزهای دیجیتال پرطرفدار هستند که توسط صرافی‌ها و کیف پول‌های مختلف پشتیبانی می‌شوند. هر یک از صرافی‌های ارز دیجیتال ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای خرید میم کوین‌ها به شمار می‌روند.

 ایرانیکارت یکی از صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال است که شرایط لازم برای خرید آسان میم کوین بدون پرداخت کارمزد را برای کاربران فراهم کرده است. پس شما با افتتاح حساب در این صرافی می‌توانید میم کوین‌ها مورد نظر خود را با قیمت روز بازار خریداری کنید و با نگهداری آن‌ها سود قابل توجهی به دست آورید. بنابراین خرید و فروش معروف ترین میم کوین های بازار ارز دیجیتال کار چندان سختی نخواهد بود.

نکات مهم در خرید و فروش میم کوین‌ها

سرمایه‌گذاری روی میم کوین‌ها ریسک‌های خاص خود را دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در خرید و فروش میم کوین‌ها با مشکل رو‌به‌رو نشوید؛ لازم است که به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. به‌طور کلی مهم‌ترین نکات خرید و فروش میم کوین‌ها عبارت‌اند از:

  • میم کوین‌ها نوسانات زیادی به همراه دارند. به همین جهت نباید سرمایه زیادی را برای خرید آن‌ها اختصاص دهید. چون این کار می‌تواند دارایی‌های شما را به خطر بیندازد.
  • میم کوین‌های زیادی در بازار کریپتو وجود دارند ولی همه آن‌ها ارزش سرمایه‌گذاری کردن را ندارند. شما باید میم کوین‌های اصلی را از میم کوین‌های تقلبی تشخیص دهید و روی بهترین آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.
  • درست است که اغلب میم کوین‌ها بدون هدف و برنامه ساخته می‌شوند اما قبل از خرید و فروش آن‌ها باید یک سری موارد را بررسی کنید. تیم توسعه‌دهنده، شفافیت، اعتبار استخرهای نقدینگی، ارزش بازار و هدف پروژه مهم‌ترین نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.
  • برای خرید و فروش میم کوین‌ها باید از صرافی‌های معتبر استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که خیال شما از بابت نگهداری میم کوین‌ها آسوده باشد

سخن پایانی

میم کوین‌های یکی از انواع ارزهای دیجیتال هستند که به دلیل نوسانات بالا، تبلیغات گسترده پیرامون آن‌ها و همچنین رسانه‌های اجتماعی مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. این ارزها در کنار سوددهی خوبی که به همراه دارند به همان اندازه ریسکی نیز هستند. بنابراین قبل از خرید میم کوین‌ها باید تحقیقات لازم درباره آن‌ها را انجام دهید تا در ادامه با مشکل رو‌به‌رو نشوید.

 

کدخبر: 940055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟