قیمت نان توسط اسنپ فود گران شد / بازی با کلمات برای توجیه گرانی نان!

به گزارش رکنا، یکی از مخاطبین رکنا که هر روز از سایت اسنپ فود نان سفارش می دهد روز یکشنبه 22 مرداد ماه 1402 به یکباره با درج گزینه جدید "مالیات و دیگر هزینه ها" مواجه شد که پیش از این نبوده است و مورد عجیب اینکه آن هم با عنوان "رایگان" صادر کرده است که در این خصوص خبری با عنوان "قیمت نان هم به نرخ روز شد؟ / مالیات بر نان، شگرد جدید گرانی یا کلاهبرداری!" در رکنا منتشر شد.

سفارش نان از اسنپ فود با درج گزینه مالیات و هزینه های دیگر

جالب اینکه روز سه شنبه 24 مرداد ماه 1402 عنوان "مالیات و دیگر هزینه ها" به عنوان "هزینه خدمات" تغییر یافته است و هیچ توضیحی در این خصوص وجود ندارد که چرا اسنپ فود بر روی سفارش نان که تمام هزینه های آن از نان، بسته بندی، کیسه پلاستیکی و هزینه ارسال درج شده است، هزینه 10 هزار تومانی دیگری به نام "هزینه خدمات" افزوده است.

سفارش نان روز سه شنبه 24 مرداد ماه 1402 با یک عنوان جدید

 

مگر قیمت نان گران شده است که اسنپ فود با تغییر عناوین روزانه سعی دارد مبلغ اضافه ای از مشتریان دریافت کند؟

اگر این مالیات نبود چرا درج شده بود و پس از یکی دو روز عنوان آن به یک عنوان بی حساب و کتاب دیگر تغییر یافت ؟ چه چیزی به یکباره تغییر کرده است؟

چرا با عناوین کلی و غیرشفاف فاکتور صادر می شود؟

چگونه است یک سایت اینترنتی معروف که کل کشور و حتی مسئولان کشور از آن خرید می کنند و سفارش های خود را انجام می دهند، می تواند یک شبه با عناوین مختلف به این راحتی از مردم پول اضافه بدون توضیح مشخص، دریافت کند؟

به نظر می رسد این روزها که مردم به گرانی های ناگهانی بسیاری از کالاها و خدمات عادت کرده اند عده ای دیگر به سواستفاده پرداخته اند و از مردم به عناوین واهی و غیر قانونی به راحتی پول اضافه می گیرند.

این مورد پیش از این به اطلاع مسئولان ذیربط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان امور مالیاتی کشور رسیده است و رکنا منتظر پاسخگویی سازمان های مربوطه است که چرا بر فعالیت اصناف مختلف خصوصا فعالیت مشاغل مجاز در فضای مجازی نظارتی وجود ندارد؟

کدخبر: 919364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟